مطالب مرتبط:
کمک به ارتقای سطح سواد دانش آموزان و زندانیان ضروری است
اسامی بازیگران سریال کیمیا همراه با بیوگرافی آنها
نماینده دانشجویان در حضور پزشکیان: یکی از مهمترین چالش های کشور مهاجرت نخبگان است/ مهاجرت به دلایل مختلفی انجام می شود، یکی از آنها عدم شایسته سالاری است/ دانشجویان و نخبگان احساس می کنند شایسته سالاری در کشور رعایت نمی شود
از انواع میوه های فصل پاییز و خواص جالب آنها چه می دانید؟!
ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی مهم ترین اولویت یگان های نیروی زمینی ارتش است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 17:302024-10-12اجتماعي

ارتقای سواد سلامت شهروندان به منظور بهبود سبک زندگی آنها


مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران گفت: ارتقای سواد سلامت به منظور بهبود سبک زندگی و توانمندسازی شهروندان از اولویت های ما است که برای تحقق آن از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنیم.

- مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران گفت: ارتقای سواد سلامت به منظور بهبود سبک زندگی و توانمندسازی شهروندان از اولویت های ما است که برای تحقق آن از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان در مراسمی با حضور حمید صاحب مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری و آموزش و پرورش و برخی اعضای شورای شهر زنگ سلامت در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه حافظ نواخته شد.

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران به اهمیت سلامت روان در انسان اشاره کرد و گفت: هر انسانی یک فرع و یک اصل دارد که اصل انسان همان جان و روح و نفس ما است که بیشتر از هر چیزی نیاز به مراقبت دارد، فردی که سلامت روان دارد می تواند در زندگی و کار توسعه پیدا کند، کار معقول و عقلانی انجام دهد که در این شرایط به یک فرد می گوییم سلامت روان دارد.

حمید صاحب در ادامه افزود: در سلامت روان خواهید دید اگر فردی کار نامعقول انجام دهد حتماً بیمار خواهد شد و این فرد باعث می شود تصمیمات غلط بگیرد که منجر به آزار خود، خود اطرافیان و محیط می شود انسان هایی که درگی


برچسب ها: شهرداری تهران - سلامت - سواد سلامت - شهرداری - سبک زندگی - شهروندان - مدیرکل
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سواد سلامت شهروندان به منظور بهبود سبک زندگی آنها

ارتقای سواد سلامت شهروندان به منظور بهبود سبک زندگی آنها