مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 12:002024-10-19بين الملل

سنوارهای دیگری خواهند رویید


تصاویر شهادت یحیی سنوار خود گویای چگونه به شهادت رسیدن او است، می خواستند کشته شدن او را با ذلت نشان دهند اما عکس ها و فیلم ها واقعیت را نشان داد و ثابت کرد که مبارزان در راه خدا ترسی از مرگ ندارند بلکه آن را راهی برای رسیدن به معبود می دانند.

- تصاویر شهادت یحیی سنوار خود گویای چگونه به شهادت رسیدن او است، می خواستند کشته شدن او را با ذلت نشان دهند اما عکس ها و فیلم ها واقعیت را نشان داد و ثابت کرد که مبارزان در راه خدا ترسی از مرگ ندارند بلکه آن را راهی برای رسیدن به معبود می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صفری در سرمقاله سیاست روز نوشت: هنگامی که اسماعیل هنیه در تهران به دست رژیم صهیونیستی ترور و به شهادت رسید، سران رژیم جعلی اسراییل تصور می کردند کار تمام شد و حماس و مردم غزه مقاومت را کنار خواهند گذاشت، اما اینگونه نشد.

سازمان حماس به زودی جانشین هنیه را تعیین کرد و یحیی السنوار فرماندهی حماس را به عهده گرفت و در میدان همچون دیگر رزمندگان حماس به جنگ با ارتش اسراییل مشغول بود و نیروهای خود را فرماندهی می کرد.

زمانی که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در حملات تروریستی صهیونیست ها به شهادت رسید، اسراییل جعلی و موقت باز هم تصور می کرد کار حزب الله تمام شد، اما زهی خیال باطل و خام! نیروهای حزب الله نه تنها سرخورده و ناامی


برچسب ها: شهادت - سنوار - یحیی سنوار - نشان - کشته شدن - مبارزان - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

سنوارهای دیگری خواهند رویید

سنوارهای دیگری خواهند رویید