مطالب مرتبط:
دریافت خدمات 21000 نفر از طرح خانواده یار شهرداری تهران
خدمات جدید شهرداری تهران برای ارتباط بیشتر با شهروندان
پیگیری و نظارت شهرداری تهران بر سرویس مدارس/ راه اندازی 4 کارگروه در قالب ستاد استقابل از مهر
بهره گیری از نمادهای معماری ایرانی در میادین شهرداری تهران
خدمات رسانی متروی تهران به تماشاگران تیم استقلال با الغرافه قطر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 11:002024-09-22اقتصادي

نظارت بر کیفیت خدمات رسانی همه بازارها و میادین شهرداری تهران


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تداوم نظارت بر کیفیت خدمات رسانی تمامی بازارها و میادین شهرداری تهران خبر داد.

- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تداوم نظارت بر کیفیت خدمات رسانی تمامی بازارها و میادین شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده از میدان میوه و تره بار هروی گفت: مهمترین مأموریت سازمان مدیریت میادین ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: با انجام نظارت های دوره ای عملکرد خدمات رسانی بازارها و میادین شهرداری تهران را رصد کرده تا بهترین خدمات رسانی کمی و کیفی به شهروندان انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در بازدیدهای سر زده مد نظر قرار می گیرد، بهسازی و بازسازی بازارها و میادین میوه و تره بار است.

وی بیان کرد: گفت وگو با شهروندان به عنوان مشتریان ثابت میادین و بازارهای شهرداری تهران نیز می تواند کیفیت خدمات رسانی این مجموعه ها را مشخص می کند.


برچسب ها: شهرداری تهران - میادین میوه و تره بار - خدمات رسانی - میوه و تره بار - سازمان مدیریت - شهرداری - میادین
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر کیفیت خدمات رسانی همه بازارها و میادین شهرداری تهران

نظارت بر کیفیت خدمات رسانی همه بازارها و میادین شهرداری تهران