مطالب مرتبط:
بهره گیری از ظرفیت های هوش مصنوعی در حوزه دفاعی نظامی یک ضرورت است
افزایش کیفیت خدمات پست با بهره گیری از فناوری
افزایش کیفیت خدمات پست با بهره گیری از فناوری
بهره‎ گیری از پروژه های دولت سیزدهم برای رشد تولید نفت
بهره برداری از 37 پروژه طرح هادی روستایی در گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 12:202024-10-14سياسي

بهره گیری از ظرفیت های پست در توسعه شهری گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حق شناس در ابتدای این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی پست؛ نقش پست درمبادلات کالایی را مهم ارزیابی کرد و بر لزوم عضویت پست در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، - مدیر کل پست گیلان در دیدار با هادی حق شناس استاندار گیلان به ارائه گزارشی از اقدامات پست گیلان در حوزه خدمت رسانی به مردم پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حق شناس در ابتدای این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی پست؛ نقش پست درمبادلات کالایی را مهم ارزیابی کرد و بر لزوم عضویت پست در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، شورای ترافیک، شورای توسعه مدیریت استان، کارگروه تسهیل صدور مجوز ها و کارگروه اصلی اقتصاد دیجیتال استان به منظور بهره گیری از ظرفیت و زیر ساخت های پست در توسعه شهری تأکید کرد.

مدیر کل پست گیلان در این دیدار ضمن تشریح اهمیت نقش پست در جوامع توسعه یافته، سرانه مرسولات پستی را شاخصی از توسعه یافتگی برشمرد و اظهارداشت: این شاخص بیانگر میزان برونسپاری خدمات سایر دستگاه های اجرایی و استفاده مردم از بستر پست برای دریافت خدمات بدون مراجعه حضوری می باشد.

وی با اشاره به اینکه برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی کاهش مراجعات حضوری و ایجاد شفافیت را در پی خواهد داشت از آمادگی پست گیلان برای همکا


برچسب ها: استان - توسعه - گیلان - برنامه ریزی - دیدار - شورای - حق شناس
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت های پست در توسعه شهری گیلان

بهره گیری از ظرفیت های پست در توسعه شهری گیلان