مطالب مرتبط:
(ویدئو) اجرای ترانه معروف ابراهیم تاتلیس در تبریز توسط «محمد علیزاده»
شهردار مشهد مقدس: هم افزایی مدیریت شهری و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای اجرای کلان پروژه های شهری | تامین منابع آبی پایدار فضای سبز با انتقال پساب پرکندآباد به آزادگان
هم افزایی مدیریت شهری مشهد و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای اجرای کلان پروژه های شهری | تامین منابع آبی پایدار فضای سبز با انتقال پساب پرکندآباد به آزادگان
هم افزایی مدیریت شهری مشهد و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای اجرای کلان پروژه های شهری | تأمین منابع آبی پایدار فضای سبز با انتقال پساب پرکندآباد به آزادگان
اجرای برنامه های خلاق در اولویت طراحی برنامه های اجتماعی و فرهنگی شهر باشد | از راه اندازی تالار یاس تا شهردخت در تکه دوازدهم پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1403 ساعت 18:202024-09-26اقتصادي

اجرای پروژه های مسیرگشایی تبریز در اولویت است


شهردار تبریز با بیان اینکه پیش بینی ما تحقق 100 درصدی بودجه امسال شهرداری است،گفت: اجرای پروژه های مسیرگشایی در اولویت بودجه سال آینده شهرداری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدیران در اعلام زمان اتمام پروژه ها دقت کافی داشته باشند تا از بدبین شدن شهروندان به مدیریت شهری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تعهد و عمل به وعده ها باید از الزامات مدیران شهری باشد، تصریح کرد: اگر پروژه ای توسط مناطق دهگانه به عهده گرفته شده، باید در زمان مقرر به اتمام برسد چرا که هرگونه بد عهدی در عمل به وعده ها می تواند به اعتبار مجموعه شهرداری آسیب بزند.

یعقوب هوشیار همچنین به اهمیت توجه به اولویت های اصلی شهر اشاره کرد و گفت: توسعه 600 هکتاری فضای سبز باید مورد توجه مدیران مربوطه قرار گرفته و به دقت اجرا شود.

هوشیار در خصوص اتمام 2 پروژه مقبره الشعرا و سنگفرش حیدر تکیه سی نیز گفت: این پروژه ها با هدف ارتقاء زیرساخت های گردشگری و فرهنگی در حال انجام است و اجرای این طرح نقش موثری در جذب گردشگران شهر خواهد داشت.

وی در این رابطه تصریح کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساماندهی مقبره الشعرا و سنگفرش حیدر تکیه سی را پیگیری کند تا هر چه سریعتر به اتمام برسد.


برچسب ها: پروژه - عمل به وعده ها - شهردار - پروژه ها - شهرداری - اولویت - مدیران
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های مسیرگشایی تبریز در اولویت است

اجرای پروژه های مسیرگشایی تبریز در اولویت است