مطالب مرتبط:
پروازهای فرودگاه سیرجان از سر گرفته شد
بهره برداری از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان
پلیس سیرجان از قاچاق 24 هزار لیتر گازوییل جلوگیری کرد
خبر فوری :حمله وحشیانه جنگنده های اسراییلی به نزدیک فرودگاه بیروت
ورودی شهر سیرجان به پارکینگ کامیون ها تجهیز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 13:452024-10-21اقتصادي

فرودگاه سیرجان مجددا فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، پرواز تهران - سیرجان پیش از ظهر امروز در فرودگاه این شهر انجام و طی مراسمی بهره برداری این پروژه فرودگاهی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه هها .

- پرواز های فرودگاه سیرجان واقع در استان کرمان که در چندین ماه قبل به علت انجام پروژه بهسازی سطوح پروازی متوقف و این فرودگاه تعطیل شده بود، از امروز مجددا از سر گرفته شد و این فرودگاه به فهرست فرودگاه های فعال کشور پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، پرواز تهران - سیرجان پیش از ظهر امروز در فرودگاه این شهر انجام و طی مراسمی بهره برداری این پروژه فرودگاهی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه هها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این مراسم گفت: امروز با مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری برنامه بهره برداری از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان و آغاز مجدد پرواز ها در این فرودگاه انجام شد.

وی افزود: باند و ساختمان های موجود در فرودگاه سیرجان به دلیل موضوعات ایمنی نیازمند ترمیم و بهسازی بود از این رو موضوع در دستور کار شرکت فرودگاه


برچسب ها: فرودگاه - استان کرمان - معاون وزیر - استان - سیرجان - مدیرعامل - روابط عمومی
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه سیرجان مجددا فعال شد

فرودگاه سیرجان مجددا فعال شد