مطالب مرتبط:
کمک 20 میلیارد تومانی خیرین گلستانی برای کمک به آزادی زندانیان
کمک 20 میلیارد تومانی خیرین برای کمک به آزادی
جمع آوری 35 میلیارد تومان در جشن عاطفه های لرستان
کمک 80 میلیارد تومانی مازندرانی ها به کودکان یتیم
اجاره 2 میلیارد تومانی ورزشگاه فولادشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 22:352024-10-08اقتصادي

کمک بیش از 25 میلیارد تومانی خیران گلستانی در جشن عاطفه ها


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: امسال با حضور 260 مرکز نیکوکاری، دفاترکمیته امداد و موسسات خیریه بیش از 25 میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه ها جمع آوری شد.

- گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: امسال با حضور 260 مرکز نیکوکاری، دفاترکمیته امداد و موسسات خیریه بیش از 25 میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه ها جمع آوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاران مهر، عیسی بابایی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال با کمک خیران و مراکز نیکو کاری و دستگاه های اجرایی جشن عاطفه ها برگزار شد که تا کنون بیش از 18 هزار و 500 پک لوازم التحریر در استان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: امسال با همکاری یکی از بانک های استان 520 لوازم التحریر که هر بسته به ارزش یک میلیون تومان است برای دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: با توجه به اینکه استان گلستان دارای 18 هزار و 500 دانش آموز تحت پوشش است این آمادگی وجود دارد لوازم التحریری که بیشتر از این عدد جمع آوری شد را در ادامه سال تحصیلی در اختیار خانواده ها قرار دهیم.

وی یادآور شد: سال گذشته با کمک خیران و مراکز نیکوکاری بیش از 20 میلیارد تومان در جشن عاطفه ها کمک جمع آوری شد که امسال هم با حضور 260 مرکز نیکوکاری و کمیته امداد و مؤسسات


برچسب ها: کمیته امداد امام خمینی - کمیته امداد - مدیرکل کمیته امداد - کمیته امداد امام - جشن عاطفه ها - میلیارد تومان - امام خمینی
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 25 میلیارد تومانی خیران گلستانی در جشن عاطفه ها

کمک بیش از 25 میلیارد تومانی خیران گلستانی در جشن عاطفه ها