مطالب مرتبط:
یک مقام وزارت بهداشت: 25.4 درصد از جمعیت بالای 15 سال کشور در آغاز ابتلا به اختلالات روانی هستند/ بسیاری از مبتلایان به اختلالات روانی از بیماری خود بی خبرند/ وضعیت شهر تهران از لحاظ اختلالات روانی بدتر است
عشایر مولدترین افراد جامعه هستند/ امنیت غذایی در گرو تلاش عشایر
4 درصد از جمعیت بالای 15 سال کشور در آغاز ابتلا به اختلالات روانی هستند
نقش زنان روستایی در کاهش روند مهاجرت مورد توجه قرار گیرد
اسراییل بیش از 20 سال است که به دنبال کنترل جمعیت فلسطینی ها و بازگشت به غزه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 13:202024-10-15اقتصادي

کاهش جمعیت عشایر طی 44 سال گذشته/ نقش مهم زنان عشایر در امنیت غذایی کشور


رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تاکید بر کاهش جامعه روستایی از 74 درصد به 24 درصد طی 44 سال گذشته اظهار کرد: طی 44 گذشته و پس انقلاب اسلامی تولیدات کشاورزی از 25 میلیون تن به بالغ بر 133 میلیون تن رسیده و رشد بیش از 400 درصدی را تجربه می کند.

- رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تاکید بر کاهش جامعه روستایی از 74 درصد به 24 درصد طی 44 سال گذشته اظهار کرد: طی 44 گذشته و پس انقلاب اسلامی تولیدات کشاورزی از 25 میلیون تن به بالغ بر 133 میلیون تن رسیده و رشد بیش از 400 درصدی را تجربه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیام نکویی - رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی - در نخستین همایش بین المللی و هشتمین آیین گرامیداشت روز جهانی زنان روستایی و عشایری اظهار کرد: بسیار خرسندیم که نقش اثرگذار زنان روستایی در فراتر از سطح ملی و در جمع علاقمند به نقش آفرینی زنان مورد بحث و تکریم قرار گرفته است.

بدون شک امنیت غذایی که یکی از مهم ترین دغدغه های کشورها است، در کنار نقش آفرینی مردان و جوانان روستایی و عشایری نقش زنان روستایی و عشایری، نقش پایاپای در کنار مردان بوده است.

وی افزود: طی 44 سال گذشته و پس از انقلاب اسلامی تولیدات کشاورزی از 25 میلیون تن به بالغ بر 133 میلیون تن رسیده است و رشد بیش از 400 درصدی را تجربه می کند.


برچسب ها: کشاورزی - رییس سازمان - تولیدات کشاورزی - روستایی - جامعه روستایی - گذشته - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت عشایر طی 44 سال گذشته/ نقش مهم زنان عشایر در امنیت غذایی کشور

کاهش جمعیت عشایر طی 44 سال گذشته/ نقش مهم زنان عشایر در امنیت غذایی کشور