مطالب مرتبط:
توقیف کامیون حامل 82 راس گوسفند قاچاق در شیراز
کشف کالای قاچاق در اصفهان به ارزش 80 میلیارد
توقیف پنج خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در محورهای چهارمحال و بختیاری 
توقیف پنج دستگاه خودروی شوتی و کشف 25 میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری
توقیف خودروی فوق لاکچری در فردیس + موستانگ قاچاق 12 میلیارد تومانی را ببینید + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 22:252024-10-16حوادث

کامیون های حامل کنسانتره میوه قاچاق به ارزش 8 میلیارد توقیف شدند


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف 2دستگاه کامیون و کشف 31 تن و 535 کیلوگرم کنستانتره میوه قاچاق به ارزش 8 میلیارد در شهرستان مرند خبر داد.

- کامیون های حامل کنسانتره میوه قاچاق به ارزش 8 میلیارد توقیف شدند ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف 2دستگاه کامیون و کشف 31 تن و 535 کیلوگرم کنستانتره میوه قاچاق به ارزش 8 میلیارد در شهرستان مرند خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه دو دستگاه تریلی کشنده حامل بار کنسانتره (پوره میوه) به صورت غیربهداشتی و فاقد مجوز گمرکی از یکی از استان های همجوار عازم شهرستان مرند است، رسیدگی موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران تریلی های حامل کالای قاچاق را شناسایی و آن ها را متوقف کردند که در بازرسی از آن ها تعداد 119 بشکه 265 کیلویی به مقدار 31 تن و 535 کیلوگرم کنستانتره (پوره میوه) خارجی قاچاق کشف و 2نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 8 میلیارد اعلام کرده اند، گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق کالا مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچ


برچسب ها: آذربایجان شرقی - فرمانده انتظامی استان - استان آذربایجان شرقی - شهرستان مرند - قاچاق - فرمانده انتظامی - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

کامیون های حامل کنسانتره میوه قاچاق به ارزش 8 میلیارد توقیف شدند

کامیون های حامل کنسانتره میوه قاچاق به ارزش 8 میلیارد توقیف شدند