مطالب مرتبط:
لاوروف: صحبت های پوتین در رابطه با تایید هریس مزاح بود
واکنش رسمی مسکو به ادعای حمایت پوتین از هریس
حمایت «تیلور سوییفت» از «کامالا هریس» چه اهمیتی دارد؟ + عکس
پوتین: روابط تهران-مسکو راهبردی است/ از مسیر مواصلاتی ایران حمایت می کنیم/ در جریان نشست بریکس با رییس جمهور ایران دیدار خواهم داشت/ روسیه منتظر سفر جداگانه رییس جمهور ایران برای امضای توافقنامه جدید مشارکت راهبردی است
پوتین: روابط تهران-مسکو راهبردی است؛ از مسیر مواصلاتی ایران حمایت می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 12:452024-09-22بين الملل

لاوروف: حمایت پوتین از هریس مزاح بود


وزیر خارجه روسیه می گوید که حمایت رییس جمهور این کشور از نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، مزاح بوده است.

- وزیر خارجه روسیه می گوید که حمایت رییس جمهور این کشور از نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، مزاح بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با اشاره به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور درباره کامالا هریس، معاون رییس جمهور و نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا و حمایت از وی، گفت که پوتین دراین باره قصد مزاح داشته است.

پوتین اوایل ماه جاری در مجمعی در ولادیووستوک روسیه مدعی شد که هرچند پیش از کناره گیری جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از نامزدی دموکرات ها، او را ترجیح می داده اما با اعلام نامزدی هریس، از وی حمایت خواهد کرد.

حمایت پوتین از هریس بلافاصله به تیتر نخست رسانه ها در آمریکا بدل شد و کاخ سفید در واکنش، از رییس جمهور روسیه خواست تا درباره انتخابات آمریکا اظهار نظر نکند ! حالا لاوروف در گفت وگو با اسکای نیوز عربی گفته است که پوتین حس شوخ طبعی خوبی دارد و در سخنرانی ها و مصاحبه هایش اغلب با خبرنگاران شوخی می کند.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - رییس جمهور - انتخابات ریاست - جمهور - دموکرات ها - ریاست جمهوری - حمایت
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: حمایت پوتین از هریس مزاح بود

لاوروف: حمایت پوتین از هریس مزاح بود