مطالب مرتبط:
واکنش ایران به تحریم های جدید از سوی اتحادیه اروپا و انگلیس/ سخنگوی وزارت خارجه: متاسفانه برخی کشورهای اروپایی و انگلیس بدون ارائه سند و مدرکی مدعی مداخله نظامی ایران در منازعه اوکراین شده اند که کاملا مردود است
چرا مستاجرها در کشورهای اروپایی تمایلی به صاحبخانه شدن ندارند؟
نایب رییس شورای امنیت روسیه: مذاکرات هسته ای با آمریکا به مثابه گفت وگو با هیتلر است
تروییکای اروپایی و ایتالیا حمله اسراییل به یونیفل را محکوم کردند
لغو پرواز دو شرکت هواپیمایی اروپایی به تل آویو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 11:402024-10-15بين الملل

مذاکرات کشورهای اروپایی درباره واردات گاز روسیه


وزیران انرژی اتحادیه اروپا برای گفت و گو درباره واردات گاز طبیعی از روسیه در شرایطی که جنگ اوکراین برای سومین زمستان ادامه دارد، دیدار می کنند.

- وزیران انرژی اتحادیه اروپا برای گفت و گو درباره واردات گاز طبیعی از روسیه در شرایطی که جنگ اوکراین برای سومین زمستان ادامه دارد، دیدار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست روز سه شنبه در لوکزامبورگ، وزیران 27 کشور عضو اتحادیه اروپا درباره آمادگی منطقه برای زمستان بحث خواهند کرد، زیرا قرارداد کلیدی ترانزیت گاز بین مسکو و کی یف، در 31 دسامبر منقضی می شود.

نیاز اتحادیه اروپا به حفظ امنیت انرژی، این بلوک را واداشته به دنبال قراردادهای جدید خرید گاز باشد و این امر، قیمت انرژی را بالا برده و شبکه این منطقه را تحت فشار قرار داده است.

اروپا مجبور است با کاهش مصرف گاز و ایجاد سریعتر ظرفیت های تجدیدپذیر، به تلاش های خود برای فاصله گرفتن از سوخت های فسیلی روسیه ادامه دهد.

خط لوله اوکراین، یکی از دو مسیر باقی مانده برای واردات گاز روسیه به اروپا است، اما محموله های گاز طبیعی مایع (ال ان جی) همچنان به وفور به سواحل اروپا می رسند.

مذاکرات برای یافتن جایگزینی برای گاز ترانزیتی روسیه ادامه دارد، اما به نظر نمی رسد در فاصله کمتر از سه ماه زمان باقی مانده به پایان قرارداد ترانزیت گاز میان روسیه و او


برچسب ها: اتحادیه اروپا - اروپا - اتحادیه - انرژی - واردات - زمستان - گاز طبیعی
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات کشورهای اروپایی درباره واردات گاز روسیه

مذاکرات کشورهای اروپایی درباره واردات گاز روسیه