مطالب مرتبط:
مجمع عمومی فوق العاده سرمایه گذاری استان گلستان برگزار شد
جلسه مولد سازی اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان گلستان برگزار شد
دوره تربیت مربی عفاف و حجاب در استان گلستان برگزار می شود
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان اصفهان برگزار شد
وقوع سیلاب خروشان در استان گلستان | ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 11:002024-09-23اجتماعي

شب فرهنگی «استان گلستان و قزاقستان» در گرگان برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از برگزاری شب فرهنگی «استان گلستان و قزاقستان» در شهر تاریخی استرآباد«گرگان» خبرداد.

- شب فرهنگی استان گلستان و قزاقستان در گرگان برگزار می شود گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از برگزاری شب فرهنگی استان گلستان و قزاقستان در شهر تاریخی استرآباد گرگان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد ساوری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گلستان به عنوان گنجینه اقوام ایران زمین و نگارستان اقوام شناخته شده و برخورداری این استان از صنایع دستی، فرهنگ، پوشش، گویش و غذاهای سنتی اقوام مختلف موجب شده تا ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری فرهنگی داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: یکی از اقوامی که به صورت ویژه در گلستان ساکن هستند و می توان جنبه های مختلف زیست آنان را از البسه سنتی و صنایع دستی تا آداب و رسوم و فرهنگشان مشاهده کرد، قوم قزاق است.

وی افزود: در دیداری که روزهای گذشته با یربول احمدوف سرکنسول جمهوری قزاقستان در گرگان، داشتم در راستای توسعه روابط دوسویه با توجه به اشتراکات دینی، فرهنگی و سیاسی و حضور تقریبی 10 هزار نفری قزاق ها در استان گلستان، پیشنهاد برگزاری شب فرهنگی استان گلستان و قزاقستان را هم زمان با هفته گر


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی گلستان - گردشگری و صنایع دستی - گلستان - فرهنگی - استان گلستان - صنایع دستی - فرهنگی استان گلستان
آخرین اخبار سرویس:

شب فرهنگی «استان گلستان و قزاقستان» در گرگان برگزار می شود

شب فرهنگی «استان گلستان و قزاقستان» در گرگان برگزار می شود