مطالب مرتبط:
رییس جمهور: ما مصمم هستیم ایرانمان را بسازیم/ برای برداشتن موانع راه تولید تلاش می کنیم
رییس جمهور: برای برداشتن موانع راه تولید تلاش می کنیم
رییس جمهور: برای برداشتن موانع راه تولید تلاش می کنیم
وعده جدید پزشکیان به مردم: هرکاری برای برداشتن موانع می کنیم + ویدئو
رییس جمهور: شورای عالی صادرات تشکیل شود/ برای برداشتن موانع تولید تلاش می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 16:252024-10-20اقتصادي

بهترین کار برای صادرکنندگان برداشتن موانع است


رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن اشاره به موانع رشد و توسعه صادرات، به متولیان تجارت خارجی توصیه کرد هر اقدامی برای رفع مشکلات صادرات در توان دارند انجام دهند؛ - رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن اشاره به موانع رشد و توسعه صادرات، به متولیان تجارت خارجی توصیه کرد هر اقدامی برای رفع مشکلات صادرات در توان دارند انجام دهند؛ تا هم منزلت صادرکنندگان حفظ شود و هم به توسعه کشور کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صمد حسن زاده- در همایش روز ملی صادرات- ضمن تاکید بر اینکه مسائل و مشکلاتی که ریشه در برخی سیاست ها و برنامه های ضد تولید و صادرات دارد، مانع صادرات هستند، اظهار کرد: این درحالیست که کشور به شدت نیازمند تقویت و توسعه صادرات است.

صادرات موفق، در سایه تولید قوی و رقابت پذیر استوار است و بهترین گرامیداشت برای روز ملی صادرات، برداشتن موانع و مشکلات فراروی صادرکنندگان و مسائل و مشکلاتی که ریشه در برخی سیاست ها و برنامه های ضد تولید و صادرات دارد، است.

شرایط تحریمی، وجود برخی قوانین و مقررات و آیین نامه ها و نهادهای موازی، ایجاد سامانه های متعدد، فقدان پنجره واحد و جامع و صدور تصمیمات خلق الساعه ازجمله برخی از موانع و مشکلات در مسیر توسعه صادرات است.


برچسب ها: صادرات - معادن و کشاورزی ایران - توسعه صادرات - رییس اتاق بازرگانی - مشکلات صادرات - اتاق بازرگانی - کشاورزی ایران
آخرین اخبار سرویس:

بهترین کار برای صادرکنندگان برداشتن موانع است

بهترین کار برای صادرکنندگان برداشتن موانع است