موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
مرگ سالانه 50 هزار ایرانی به دلیل مصرف سیگار
مرگ سالانه 50 هزار ایرانی به دلیل مصرف سیگار
مرگ سالانه 50 هزار ایرانی به دلیل مصرف سیگار
عامل مرگ 50 هزار ایرانی در سال | افزایش 54 درصدی مصرف قلیان در کشور
فوری :مصرف قلیان در کشور جان50 هزار ایرانی را گرفت : رقم بالای مرگ و میر با استفاده قلیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 21:352024-10-19پزشكي

مرگ سالانه 50 هزار ایرانی به دلیل مصرف سیگار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا رییسی در نشست کشوری کنترل دخانیات که امروز (شنبه) 28 مهرماه در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد به تشریح وضعیت صنعت دخانیات و سیگار در ایران پرداخت و تصریح کرد: فرهنگ سازی صحیح در رسانه ها و تلویزیون مبنی بر اینکه کشیدن سیگار موجب آرامش و تسکین روح نخواهد شد یک امر مهم و قابل توجه است.

معاون بهداشت، نقش رسانه ها در مقابله با تبلیغات نادرست مصرف سیگار را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: باید فرهنگسازی منفی در سریال های تلویزیونی اصلاح شود.

دکتر رییسی در ادامه با مقایسه مصرف سیگار در سالهای 1395و 1400 گفت: در سال 1400، مصرف دخانیات در مردان 3 درصد و در زنان 11 درصد افزایش یافته است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت همچنین به افزایش 54 درصدی مصرف قلیان در طی این سال ها اشاره کرد و گفت: علت اصلی این موضوع زیاد شدن تنباکو های معطر با رایحه های مختلف است که نتیجه تبلیغ و جذب بیشتر افراد به مصرف بوده است و باید با جدیت با آنها برخورد کرد.

رییسی معرفی و ترویج اماکنی که مصرف دخانیات در آنها ممنوع است را یک اقدام مهم و ارزشمند دانست و گفت: هرچه بیشتر در این حوزه فرهنگسازی شود قطعاً بسیاری از اماکن از دخانیات پاکسازی می شوند.


برچسب ها: مصرف سیگار - سیگار - بهداشت - معاون بهداشت وزارت بهداشت - معاون بهداشت - وزارت بهداشت - دخانیات
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سالانه 50 هزار ایرانی به دلیل مصرف سیگار

مرگ سالانه 50 هزار ایرانی به دلیل مصرف سیگار