مطالب مرتبط:
تجمع مردم ولایتمدار همدان در پی شهادت سید راه مقاومت
پیام سید حسن خمینی در پی شهادت سید حسن نصرالله: راه نصرالله ادامه دارد/ امروز دفع نفوذ دشمنان، پرهیز از تفرقه و چنددستگی های پوچ و وحدت حول محور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای؛ لازمه عبور سالم از این مرحله حساس است
راه پرافتخار سید مقاومت ادامه خواهد داشت
کنعانی: راه پرافتخار سید مقاومت ادامه خواهد یافت
راه پرافتخار سید مقاومت ادامه خواهد داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 16:302024-09-28سياسي

حکیم: راه مقاومت تا تحقق پیروزی با شهادت ادامه خواهد داشت


رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و اعلام کرد «راه مقاومت تا تحقق پیروزی یا شهادت ادامه خواهد داشت».

- رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و اعلام کرد راه مقاومت تا تحقق پیروزی یا شهادت ادامه خواهد داشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی شهادت سید حسن نصر الله ، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با قلبی پر از درد و با رضایت کامل و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، شهادت عالم ربانی از علمای اسلام و مجاهد مخلص از قهرمانان میادین جهاد و اعتلای کلام حق را به جهان اسلام و ملت لبنان و طرفداران قهرمان و مقاومت بی مانند آن را اعلام می کنیم.

حکیم افزود: ایشان عمر شریف خود را با جهاد و مخلصانه در لبنان و با یاری مسائل دین حنیف و امت اسلامی و در راس آن قضیه نخست اسلام یعنی قدس شریف صرف کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در این پیام اشاره کرد: درگذشت جناب سید حسن نصر الله را که در راه انبیا، ائمه و اولیای صالح به شهادت رسید و به پیامبران، صدیقان، شهدا و صلحا پیوست، اعلام می داریم تا بدین گونه عمر مبارک شریف ایشان با بالاترین درجه ای که خداوند سبحان و تعالی برای اولیای خاص خود برمی گزیند، به پایان برسد.


برچسب ها: دبیرکل حزب الله لبنان - جریان حکمت ملی عراق - دبیرکل حزب الله - حزب الله لبنان - جریان حکمت ملی - شهادت - لبنان
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: راه مقاومت تا تحقق پیروزی با شهادت ادامه خواهد داشت

حکیم: راه مقاومت تا تحقق پیروزی با شهادت ادامه خواهد داشت