مطالب مرتبط:
هشدار کارشناسان درباره میل وحشتناک نتانیاهو به جنگ گسترده منطقه ای/ جو بایدن آگاهانه دست اسراییل را باز گذاشته است/ آیا تل آویو به تاسیسات هسته ای ایران حمله خواهد کرد؟/ واشنگتن به دنبال تغییر شکل خاورمیانه است
پایان جلسه کابینه جنگ اسراییل بعد از عملیات موشکی «وعده صادق 2»
جزییات جلسه کابینه جنگ اسراییل پس از عملیات وعده صادق 2
معادله جدیدی با وعده صادق 2 در منطقه شکل گرفت
آیا انتقام ایران با جنگ همراه خواهد شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 12:502024-10-02بين الملل

آیا «وعده صادق 2» آتش جنگ منطقه ای را می افروزد؟


جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و نیلفروشان با حدود 200 موشک اسراییل را هدف داد و نام این عملیات وعده صادق 2 گذاشت.

سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح بعد از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سه پایگاه هوایی نظامی اصلی رژیم صهیونیستی؛ موساد به عنوان مرکز ترور؛ پایگاه هوایی نواتین به عنوان پایگاه هوایی اف 35، پایگاه هوایی هاتسرین به عنوان پایگاهی که برای ترور شهید نصرالله عزیز مورد استفاده قرار گرفت -هدف حمله موشکی سپاه واقع شد-.

وی در ادامه تشریح حمله موشکی سپاه پاسداران به اماکن نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، گفت: همچنین در این عملیات رادارهای راهبردی و همچنین مراکز تجمع تانک ها نفربرها و نفرات رژیم صهیونیستی در منطقه پیرامون غزه که قتل عام مردم غزه را بر عهده داشتند مورد هدف قرار گرفت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: در این عملیات زیرساخت های اقتصادی و صنعتی رژیم مورد هدف قرار نگرفت، مردم آنها مورد هدف قرار نگرفتند در حالی که این کار کاملاً امکان پذیر بود.

من در اینجا اعلام می کنم که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چه در بعد دفاعی و چه در بعد آفند و تکرار این تهاجم و چندین برابر این کاملاً آماده هستند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - پایگاه هوایی - صهیونیستی - پایگاه - حمله موشکی - حمله موشکی سپاه - رییس ستاد کل نیروهای مسلح
آخرین اخبار سرویس:

آیا «وعده صادق 2» آتش جنگ منطقه ای را می افروزد؟

آیا «وعده صادق 2» آتش جنگ منطقه ای را می افروزد؟