مطالب مرتبط:
جزییات رسانه های صهیونیست از عملیات پهپادی حزب الله لبنان
رسانه عبری: اسراییل در باتلاق جنگ چند جبهه ای غرق می شود
رسانه عبری: اسراییل در باتلاق جنگ چند جبهه ای غرق می شود
افشاگری فایننشیال تایمز از برنامه پنهان دولت بایدن برای لبنان
افشاگری فایننشال تایمز از برنامه پنهان دولت بایدن برای لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 10:052024-10-14بين الملل

افشاگری رسانه عبری از عملیات گردان های سرایا القدس در مرزهای لبنان


تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از گذشت یک سال، جزییاتی از کشته شدن یک افسر ارشد ارتش این رژیم به دست 2 نیروی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مرزهای لبنان را افشا کرد.

- افشاگری رسانه عبری از عملیات گردان های سرایا القدس در مرزهای لبنان تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از گذشت یک سال، جزییاتی از کشته شدن یک افسر ارشد ارتش این رژیم به دست 2 نیروی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مرزهای لبنان را افشا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی جزییاتی از به هلاکت رسیدن یکی از افسران ارشد ارتش این رژیم همراه با 2 سرباز در عملیاتی توسط 2 نیروی جنبش جهاد اسلامی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان در تاریخ نهم اکتبر 2023 را افشا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه عبری، این 2 نیروی مقاومت فلسطین از شهرک لبنانی الضهیره واقع در مرز وارد فلسطین اشغالی شده و در آنجا با علیم عبدالله معاون فرمانده لشکر 300 و 2 سرباز ارتش این رژیم درگیر شد و آنها را به هلاکت رساند.

معاون فرمانده لشکر 300 ارتش رژیم صهیونیستی به گزارش سایت قطره و به نقل ازتلویزیون رژیم صهیونیستی، در آن مقطع زمانی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: با یک عملیات نفوذ مقابله کردیم و نیروهای مقاومت را پیش از آنکه از مرزها عبور کنند، به قتل رساندیم.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی - جنبش جهاد اسلامی فلسطین - رژیم صهیونیستی - جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی - لبنان - فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری رسانه عبری از عملیات گردان های سرایا القدس در مرزهای لبنان

افشاگری رسانه عبری از عملیات گردان های سرایا القدس در مرزهای لبنان