مطالب مرتبط:
مسیر مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله بسته نمی شود
مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سید حسن نصرالله در مشهد
بزرگداشت هفتمین روز شهادت سید حسن نصرالله
یک منبع نزدیک به گروه های مقاومت از محل دفن شهید سید حسن نصرالله پرده برداشت
شماره جدید هفته نامه خط حزب الله با موضوع شهادت سید حسن نصرالله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 12:002024-10-05فرهنگي

برنامه جشنواره تئاتر مقاومت پس از شهادت سید حسن نصرالله


دبیرخانه جشنواره تئاتر مقاومت این روزها بسیار کار سختی دارد زیرا ما در روزها و شرایطی هستیم که کلید واژه تئاتر مقاومت مهم تر و موثرتر از هر زمان دیگری می تواند مورد توجه قرار گیرد.

- حمید نیلی گفت: دبیرخانه جشنواره تئاتر مقاومت این روزها بسیار کار سختی دارد زیرا ما در روزها و شرایطی هستیم که کلید واژه تئاتر مقاومت مهم تر و موثرتر از هر زمان دیگری می تواند مورد توجه قرار گیرد.

شرایط مهمی که می تواند دربرگیرنده تولید آثار نمایشی مقبول، با کیفیت و مخاطب پسندی باشد که قطعا این روزها دغدغه بیشتری در حوزه حوادث و رخدادهای منطقه دارند و در انتظار اجرا و تولید آثاری هستند که بتوانند به مثابه یک رسانه هنری موجب افزایش روشنگری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر مقاومت، حمید نیلی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، توحید معصومی مشاورعالی اداره کل هنرهای نمایشی با حضور در دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت ضمن دیدار با محمد حبیبی مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس ، محمد کاظم تبار دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت و اعضای ستاد اجرایی جشنواره، در جریان تازه ترین فعالیت های پیش روی دبیرخانه و نحوه برگزاری این رویداد قرار گرفتند.


برچسب ها: جشنواره تئاتر مقاومت - تئاتر مقاومت - مقاومت - تئاتر - جشنواره - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل هنرهای نمایشی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جشنواره تئاتر مقاومت پس از شهادت سید حسن نصرالله

برنامه جشنواره تئاتر مقاومت پس از شهادت سید حسن نصرالله