مطالب مرتبط:
در این شهر طلاق ممنوع است حتی اگر خیانت کرده باشید!
زندان اوین به خارج از شهر منتقل می شود + فیلم
رییس شورای شهر نطنز: دیگر توان بارگذاری معدن جدید را نداریم
معماری غنی شهر قزوین
اختلاف شخصی باعث شد در این شهر شمالی دو قتل وحشتناک رخ دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 10:102024-09-25اجتماعي

شهر جدید سهند به 15 مدرسه جدید نیاز دارد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن دعوت از بخش خصوصی و خیرین برای مشارکت در مدرسه سازی شهر جدید سهند، گفت: این شهر به 15 مدرسه ی جدید نیاز دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن دعوت از بخش خصوصی و خیرین برای مشارکت در مدرسه سازی شهر جدید سهند، گفت: این شهر به 15 مدرسه ی جدید نیاز دارد.

فرهاد فرهودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کمبود فضاهای آموزشی در شهر جدید سهند مشکل اساسی دانش آموزان این شهر است، اظهار کرد: در صورت استقرار خانوارهای مسکن مهر در این شهر، مدارس موجود جوابگوی دانش آموزان جدید نبوده و سه نوبته کردن مدارس ضربه اساسی به آموزش بوده و امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: در راستای حل این مشکل اداره کل نوسازی استان تفاهم نامه ای با اداره ی کل راه و شهرسازی منعقد کرده که ضمن آن برای سال جاری 2 باب مدرسه ی 12 کلاسه تحویل آموزش و پرورش این شهر داده است، همچنین مقرر شد تا شرکت عمران شهر جدید سهند نیز به عنوان متولی این شهر، چهار باب مدرسه طی سال جاری به آموزش و پرورش استان تحویل دهد.

وی افزود: دو باب مدرسه از تعهدات اداره کل نوسازی مدارس استان مزین به نام های شهید آیت الله رییسی و شهید آل هاشم یک مهر ماه سال جاری به دانش آموزان شهرک سهند تحویل داده شده است.


برچسب ها: شهر جدید سهند - آذربایجان شرقی - جدید - مدرسه - آذربایجان - سازی - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

شهر جدید سهند به 15 مدرسه جدید نیاز دارد

شهر جدید سهند به 15 مدرسه جدید نیاز دارد