مطالب مرتبط:
افزون بر هفت میلیون و 700 هزار سهم و اسناد خرانه در بورس آذربایجان غربی معامله شد
ویدئوی تلخ از دانش آموزان سیستان و بلوچستان
استنشاق گاز دانش آموزان سملقانی را به بیمارستان کشاند
استنشاق گاز دانش آموزان سملقانی را به بیمارستان کشاند
نوعی گاز سمی دانش آموزان این مدرسه را مسموم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 17:252024-10-19اجتماعي

بانک جامع اطلاعاتی از دانش آموزان نیازمند آذربایجان غربی تهیه شود


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: تهیه بانک جامع اطلاعاتی دانش آموزان نیازمند استان در دستور کار قرار گیرد.

  - بانک جامع اطلاعاتی از دانش آموزان نیازمند آذربایجان غربی تهیه شود ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: تهیه بانک جامع اطلاعاتی دانش آموزان نیازمند استان در دستور کار قرار گیرد.

  رضا ابراهیمی 28 مهرماه در شورای آموزش و پرورش استان که در استانداری برگزار شد،افزود: شناسایی دانش آموزان نیازمند و تهیه بانک اطلاعاتی جامع با همکاری ارگانهای متولی ضروری است و ظرف دو هفته با پیگیری جدی، لیستی از دانش آموزان نیازمند استان تهیه شود.

وی با اشاره به اجرای پویش همدلی در آستانه سال تحصیلی در استان، افزود: این پویش مورد استقبال زیادی قرار گرفت و تعهداتی توسط دستگاهها ثبت شد لذا ضروری است تعهدات پویش همدلی پیگیری شود.

علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره بر پروژه های نیمه تمام مدارس و عقب ماندگی استان در سرانه فضای آموزشی اظهار کرد: مقرر شده بود که 700 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان داده شود که در چند مرحله بخشی تحویل و مابقی هم تا دهه فجر تحویل آموزش و پرورش استان می شود.


برچسب ها: دانش آموزان نیازمند - آذربایجان غربی - دانش آموزان - استانداری آذربایجان غربی - آذربایجان - نیازمند - اطلاعاتی
آخرین اخبار سرویس:

بانک جامع اطلاعاتی از دانش آموزان نیازمند آذربایجان غربی تهیه شود

بانک جامع اطلاعاتی از دانش آموزان نیازمند آذربایجان غربی تهیه شود