مطالب مرتبط:
بهسازی و روکش آسفالت بیش از 11 هزار کیلومتر از راه های بین شهری کشور
بهسازی و روکش آسفالت بیش از 11 هزار کیلومتر از راه های بین شهری کشور
100 میلیارد ریال برای ایجاد نخستین پردیس موزه آذربایجان غربی هزینه شده است
اختصاص 400 هزار هکتار از مزارع آذربایجان غربی به کشت گندم
تحقق 90 درصدی تولید و فرآوری بذر گندم و جو در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 22:552024-10-05سياسي

480 کیلومتر از راه های آذربایجان غربی آسفالت می شود


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: هدف گذاری اداره کل برای سال جاری اجرای آسفالت به میزان 480 کیلومتر است که تاکنون 430 کیلومتر آن انجام عملیاتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج دست نشان عصر شنبه در دیدار با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتقای 15 رتبه ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد ادارات سراسر کشور افزود: هدف گذاری اداره کل برای سال جاری اجرای آسفالت به میزان 480 کیلومتر است که تاکنون 430 کیلومتر آن انجام عملیاتی شده است.

وی از کاهش 80 نفری کشته شدگان سوانح رانندگی در جاده های آذربایجان غربی طی نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ابتدای نوروز تاکنون، کاهش 80 نفری کشته شدگان سوانح رانندگی در جاده های استان را شاهد هستیم و آذربایجان غربی در این خصوص در رتبه چهارم کشوری قرار گرفت.

دست نشان با اشاره به اینکه در حوزه ایمنی راه ها و رفع نواقص این بخش با حمایت مدیران سازمان متبوعه و استاندار آذربایجان غربی اعتبارات مناسبی جذب شد، تصریح کرد: در تلاش هستیم با هدف کاهش تلفات جاده ای، ایمن سازی محور قوشچی را امسال به اتمام برسانیم.


برچسب ها: آذربایجان غربی - آذربایجان - کیلومتر - اداره کل - اداره کل راهداری - سوانح رانندگی - راهداری و حمل ونقل جاده ای
آخرین اخبار سرویس:

480 کیلومتر از راه های آذربایجان غربی آسفالت می شود

480 کیلومتر از راه های آذربایجان غربی آسفالت می شود