مطالب مرتبط:
سهم 10 درصدی ایران از تولید نفت و سوخت اوپک | تولید ایران به 4.4 میلیون بشکه رسید
دیدار روسای جمهور ایران و روسیه حکایت از ارتقای روابط دو کشور دارد
نقدی بر استراتژی تولید پلی پروپیلن در ایران
قیمت تولید بنزین در ایران چقدر است؟
می توان تقریبا با قطعیت گفت که اولین سلاح هسته ای ایران قابل حمل با موشک خواهد بود؛ این طراحی ای است که تهران در طی بیش از 20 سال گذشته مشغول کار بر روی آن بوده / تهدید نتانیاهو برای حمله به تاسیسات هسته ای این کشور باعث تسریع ساخت بمب اتمی توسط تهران می شود / در اوایل دهه 1940 نیز ا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 10:252024-10-13پزشكي

ایران پنجمین کشور صاحب فناوری تولید پروبیوتیک مایع خوراکی


یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید فرآورده پروبیوتیک مایع خوراکی برای درمان بیماری های گوارشی، نام ایران را در میان 4 کشور صاحب این فناوری قرار داد.

- یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید فرآورده پروبیوتیک مایع خوراکی برای درمان بیماری های گوارشی، نام ایران را در میان 4 کشور صاحب این فناوری قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکثر داروهایی که برای مشکلات گوارشی تجویز می شوند، شیمیایی هستند که می توانند عوارضی را در پی داشته باشند و در عین حال درمان های دایمی برای درمان این دسته از بیماری ها نیستند.

گروهی از محققان یکی از شرکت ها محصول خاصی را برای مشکلات گوارشی تولید کردند که می تواند مشکلات گوارشی را بدون داروهای شیمیایی رفع کند.

این محصول، فرآورده پروبیوتیکی مایع خوراکی است.

فرآورده های پروبیوتیک، فرآورده های حاوی میکروب های مفید برای سلامت انسان ها هستند که باعث ارتقای سیستم ایمنی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش بدن خواهد شد.

فرآورده های پروبیوتیک بیشتر دارویی و روغنی هستند ولی این شرکت با بهره گیری از فناوری خاصی، یک لایه و پوششی برای سویه پروبیوتیک ایجاد کرد تا این فرآورده ها نسبت به اسید معده مقاوم شود تا بتواند در روده که محل مناسبی برای این باکتری ها است، جذب بالایی داشته باشند.


برچسب ها: پروبیوتیک - مشکلات گوارشی - فرآورده - شرکت های دانش بنیان - گوارشی - بیماری ها - خوراکی
آخرین اخبار سرویس:

ایران پنجمین کشور صاحب فناوری تولید پروبیوتیک مایع خوراکی

ایران پنجمین کشور صاحب فناوری تولید پروبیوتیک مایع خوراکی