مطالب مرتبط:
امنیت سایبری در کشور باید صدای واحد داشته باشد
درخواست 10 کشور در شورای امنیت برای آتش بس فوری در لبنان
درخواست 10 کشور در شورای امنیت برای آتش بس فوری در لبنان
بیانیه فوری 10 کشور عضو شورای امنیت درباره لبنان
10 کشور عضو شورای امنیت خواستار آتش بس فوری در لبنان شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 13:302024-10-12سياسي

امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور داریم


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر هنریان مجرد در نشست کمیسیون عملیات مشترک با مرزبانی گفت: جایگاه و نقش مرزبانی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین وظایف این نیرو و بر اساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکا به خدای متعال، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه در عمل به قانون و رعایت موازین شرعی به دست می آید.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تمامی پیشرفت ها و توسعه جامعه در امنیت و آرامش نهفته شده است، افزود: امنیت از بنیادی ترین و اساسی ترین نیاز انسان است.

وی تاکید کرد: در صورت عدم توجه و تحقق مطلوب امنیت، ضمن تولید جرم و ایجاد ناامنی، دستیابی به اهداف اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و روانی در جامعه با چالش جدی مواجه خواهد شد.

سردار هنریان مجرد با بیان اینکه امنیت کشور مرهون تلاش های شبانه روزی مرزبانی مقتدر و هوشمند است، گفت: ما دارای امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور هستیم و کار شما در برقراری نظم و امنیت داخل جامعه بسیار سخت است.


برچسب ها: نیروی دریایی سپاه - امنیت - انقلاب اسلامی - نیروی دریایی سپاه پاسداران - نیروی دریایی - دستاوردهای انقلاب اسلامی - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور داریم

امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور داریم