مطالب مرتبط:
درمان سرطان بدون طب تسکینی ناقص است
سرطان خون چیست و راه های درمان آن کدامند؟
مراحل درمان ابوالفضل جلالی آغاز شد
مراحل درمان ابوالفضل جلالی آغاز شد
روش درمان سرماخوردگی کودکان زیر 1 سال (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 10:452024-10-13پزشكي

درمان سرطان بدون طب تسکینی ناقص است


ضرورت ادغام درمان های علمی و تسکینی در سمپوزیوم مراقبت های حمایتی و تسکینی حوزه سرطان به عنوان استراتژی کلیدی در بهبود کیفیت زندگی و افزایش امید به زندگی بیماران مبتلا به سرطان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متخصصان در سمپوزیوم مراقبت های حمایتی و تسکینی حوزه سرطان که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، بر اهمیت طب تسکینی در درمان بیماران مبتلا به سرطان تاکید و اعلام کردند بدون آن، فرایند درمان بیماران ناقص خواهد بود.

محمد جهانگیری مدیرعامل مکسا در این سمپوزیوم درباره طرح مدیریت بهینه بیماران مبتلا به سرطان در کنترل بیماری که توسط مکسا ارائه شده است، سخنرانی کرد و با اشاره به اهمیت وجود تیم های تسکینی متشکل از پزشکان، مددکاران و روانشناسان، گفت: این تیم باید بدون مداخله در کار هم، ولی در کنار هم باشند و با نگاه جامع به این موضوع، بیماران بتوانند مسیر درمان خود را با حمایت تسکینی طی کنند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری مکسا با 11 دانشگاه علوم پزشکی کشور درباره اجرای طرح مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان افزود: ما با مطالعه و به صورت کاملاً علمی این کار را انجام می دهیم و امیدواریم در سطح بین الملل هم این طرح را در کنار دانشگاه های برتر دنیا اجرا کنیم.


برچسب ها: بیماران مبتلا به سرطان - بیماران - سرطان - درمان بیماران - درمان - سمپوزیوم - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

درمان سرطان بدون طب تسکینی ناقص است

درمان سرطان بدون طب تسکینی ناقص است