مطالب مرتبط:
چگونه بدون الکل به آرامش برسیم: آرامشی پایدار در هوشیاری ایجاد کنید
طالبان به مهاجرانی: امنیت در کشور برقرار است، به وطن برگردید
ارتقا خدمات در تأمین آرامش خاطر شهروندان موثر است/استفاده از ظرفیت معماری ایرانی اسلامی در پروژه های عمرانی+فیلم
سعید حجاریان: صهیونیست ها پایانی برای خون ریزی و عملیات قائل نیستند/ در پروژه امنیت ملی ایران، برخلاف ادوار قبل قدرت انتخاب و امکان مانور قابل توجهی وجود ندارد/ باید شجاعانه از تک تصمیم های جریان ساز و پایدار دفاع کرد
آبشار کرکبود: فضایی برای آرامش و تفریح در دل زیبایی های البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 10:402024-10-10ورزشي

امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون هوشیاری نیروهای مسلح است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت و آرامش اجتماعی امروز کشور، مرهون بیداری و هوشیاری نیروهای مسلح است.

- شهرکرد-رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت و آرامش اجتماعی امروز کشور، مرهون بیداری و هوشیاری نیروهای مسلح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله کریمی امروز پنج شنبه در دیدار با فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت و آرامش اجتماعی امروز کشور، مرهون بیداری و هوشیاری نیروهای مسلح از جمله فرماندهی انتظامی، نهادها و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی است.

وی تصریح کرد: این اتحاد و انسجام نیروهای مسلح موهبتی است از جانب پروردگار که با تدبیر امامین انقلاب به دست آمده است.

رییس محاکم نظامی استان گفت: انتظامی یک نیروی میدانی است که تقریباً در همه عرصه های کشور اعم از ملی، دینی، انقلابی، دولتی، غیر دولتی، ورزشی، هنری و هر چیزی که لازم باشد، در خط مقدم جبهه حفظ امنیت قرار دارد و در مواقع حساس کشور، این نیروهای فراجا هستند که بسیج می شوند تا اتفاقی پیش نیاید.

وی تلاش های فرماندهان و کارکنان انتظامی استان را در راستای برقراری امنیت آحاد جامعه ستودنی دانست و با اهدای لوح به فرمانده انتظامی استان تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها: نیروهای مسلح - چهارمحال و بختیاری - امنیت و آرامش - سازمان قضایی نیروهای مسلح - فرماندهی انتظامی - هوشیاری - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون هوشیاری نیروهای مسلح است

امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون هوشیاری نیروهای مسلح است