مطالب مرتبط:
نماینده مجلس: شهادت سید حسن نصرالله اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد
پس از شهادت سید حسن نصرالله، سکه وا داد و دلار روی کانال 60.000 متوقف شد/ خروج یک همت از بورس و عقب نشینی طلا از کانال 4 میلیون
شهادت سید حسن نصرالله آغازی بر اتحاد بیشتر مردم منطقه خواهد بود
واکنش وزیر دفاع آمریکا به ترور سید حسن نصرالله
عرض تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» در دفتر حزب الله - تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 21:352024-09-29سياسي

شهادت سید حسن نصرالله روند خروج آمریکا از منطقه را سرعت می بخشد


شهردار تهران با بیان اینکه مقاومت اسلامی در لبنان از فرهنگ ایثار در دفاع مقدس پایه گذاری شد، گفت: شهادت سید حسن نصرالله روند خروج آمریکا از منطقه را سرعت می بخشد.

- شهادت سید حسن نصرالله روند خروج آمریکا از منطقه را سرعت می بخشد شهردار تهران با بیان اینکه مقاومت اسلامی در لبنان از فرهنگ ایثار در دفاع مقدس پایه گذاری شد، گفت: شهادت سید حسن نصرالله روند خروج آمریکا از منطقه را سرعت می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امشب یکشنبه هشتم مهرماه 1403 مراسم گرامیداشت هفتمین شب درگذشت پدر شهیدان شفیعی و یادبود شهدای مقاومت مسجد جامع الغدیر خیابان 17 شهریور با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از شهروندان منطقه 12 برگزار شد.

زاکانی در ابتدای این مراسم با اشاره به شهادت به رهبر حزب الله لبنان در روز گذشته گفت: شهدای مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله با شهادت خود بار دیگر برگ سرخی در تاریخ اسلام به خصوص تاریخ شیعه رقم زدند و در برابر آن راه روشنی برای آیندگان به یادگار گذاشتند.

وی ادامه داد: اتفاقات و تحولات یک سال اخیر از جنایات اسراییل در غزه تا شهادت شهید رییسی و ترور اسماعیل هنیه در تهران و همچنین جنایات اخیر صورت گرفته در لبنان همگی امتحانی برای مؤمنان برای ایجاد شرایطی جدید است همانطور که در آیه قرآن هم آمده است.


برچسب ها: خروج آمریکا از منطقه - سید حسن نصرالله - حسن نصرالله - نصرالله - شهردار تهران - سید حسن - شهادت
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سید حسن نصرالله روند خروج آمریکا از منطقه را سرعت می بخشد

شهادت سید حسن نصرالله روند خروج آمریکا از منطقه را سرعت می بخشد