مطالب مرتبط:
طرح «طراوت» در استان سمنان اجرایی می شود
اجرای طرح مبارزه با سرقت در استان سمنان/ 18 سارق دستگیر شدند
آغاز عملیات اجرایی 20 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در اراک
شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام علی قنبریان
واکنش سخنگوی دولت به خبر فروش زمین های چابهار به اتباع افغانی | به اتباع زمین فروخته نمی شود | موضوعات مربوط به حجاب و عفاف در حال پیگیری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 14:552024-10-15سياسي

طرح عفاف و حجاب طراوت در استان سمنان اجرایی می شود


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تدوین طرح عفاف و حجاب طراوت در این استان خبر داد و گفت: این طرح به زودی اجرایی می شود.

- سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تدوین طرح عفاف و حجاب طراوت در این استان خبر داد و گفت: این طرح به زودی اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار منصور شوقانی ظهر سه شنبه در یکصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، از تدوین طرح عفاف و حجاب طراوت در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح در مجموعه سپاه استان سمنان تدوین شده است، افزود: طراوت به زودی در استان سمنان و با محوریت مردم اجرایی می شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه این طرح در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان اجرایی می شود، گفت: از ظرفیت دستگاه های اجرایی و خدماتی استان سمنان در اجرای طرح بهره گیری خواهد شد.

شوقانی از بهره گیری ظرفیت تشکل ها و مجموعه های مردمی در استان سمنان در راستای اجرای طرح طراوت خبر داد و ابراز کرد: برای اجرای این طرح 40 مجموعه به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و برای هر مجموعه نیز الگوی کار تدوین شده است.

وی با اشاره به رویکرد اقناعی به حجاب و عفاف بیان کرد: اقداماتی در راستای اجرای طرح طراوت در استان سمنان انجام و نقاط ضعف و قوت نیز شن


برچسب ها: استان سمنان - استان - سمنان - عفاف و حجاب - فرمانده سپاه - سپاه استان سمنان - فرمانده سپاه استان سمنان
آخرین اخبار سرویس:

طرح عفاف و حجاب طراوت در استان سمنان اجرایی می شود

طرح عفاف و حجاب طراوت در استان سمنان اجرایی می شود