مطالب مرتبط:
توصیه مهم روبرتو کارلوس به وینیسیوس؛ به توهین ‎ها پاسخ نمی دادم
پاسخ سمیعی به شایعات در خصوص آینده نیمکت استقلال
پاسخ سمیعی به شایعات در خصوص آینده نیمکت استقلال
پاسخ سمیعی به شایعات در خصوص آینده نیمکت استقلال/ ارائه استعغای کتبی نکونام تایید شد
پاسخ سمیعی به شایعات در خصوص آینده نیمکت استقلال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 08:352024-10-02سياسي

پاسخ ما به تجاوزهای بعدی متفاوت تر خواهد بود


ممکن است رژیم صهیونیستی به فکر تعرض به خاک ایران و تکرار خطای خود بیفتد، اما باید بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده ایم.

- رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:ممکن است رژیم صهیونیستی به فکر تعرض به خاک ایران و تکرار خطای خود بیفتد، اما باید بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات وعده صادق 2، گفت: دیشب همه ظالمان از ترس به خود لرزیدند و همه آزادی خواهان دنیا از شوق و امید سرشار شدند.

وی بیان کرد: دشمن تصور می کرد که با عملیات های ترور کار حزب الله لبنان را تمام کرده است، لذا باور نمی کرد که قوی تر از گذشته و با صخره سخت حزب الله لبنان روبرو شود.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به داشتن فرمانده کل قوایی که راهبری حکیم شجاع و مجاهد و با ایمان و باورمند به مردم و متصل به قدرت لایزال الهی است، می بالیم و همیشه و در همه شرایط خود را تابع محض فرمایشات ایشان می دانیم و بالاترین افتخار خود را سربازی بی چون و چرای رهبری می دانیم.

قالیباف تاکید کرد: ممکن است رژیم صهیونیستی به فکر تعرض به خاک ایران و تکرار خطای خود بیفتد، اما باید بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آما


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - رییس مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - رژیم صهیونیستی - حزب الله لبنان - صهیونیستی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ما به تجاوزهای بعدی متفاوت تر خواهد بود

پاسخ ما به تجاوزهای بعدی متفاوت تر خواهد بود