مطالب مرتبط:
سکته بیت کوین پس از عملیات موشکی ایران/ بازار ارز دیجیتال با خاک و خون یکسان شد
مخابره پیام مهم ایران خودرو به بازار
واکنش بازار نفت به حمله موشکی ایران به اسراییل
عارف در بازگشت از ارمنستان:عملیات وعده صادق 2 پاسخ به مطالبه جدی مردم بود/ عضویت ناظر ایران در اتحادیه اوراسیا مورد موافقت قرار گرفت/اولویت دولت وفاق ملی افزایش تعامل های تجاری و اقتصادی با همسایگان است
آینده مبهوت طلای سیاه؛ واکنش بازار نفت به حمله موشکی ایران به اسراییل/ حرکت رفت و برگشتی طلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 12:102024-10-03فرهنگي

کتاب «صداقت و دولت در ایران معاصر» روانه بازار نشر شد


کتاب«صداقت و دولت در ایران معاصر» اثر مجید احمدی کچایی در پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه به چاپ رسید.

- کتاب صداقت و دولت در ایران معاصر اثر مجید احمدی کچایی در پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه به چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب صداقت و دولت در ایران معاصر اثر مجید احمدی کچایی در پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه به چاپ رسید.

این تحقیق به دنبال بازخوانش چگونگی مناسبات ایرانیان پیرامون میزان صداقت حاکمان خویش در دوران معاصر می باشد، بر اساس نظریه این پژوهش، صداقت حاکمان تنها به میزان کارآمدی دولت ایشان در گونه های مختلف بستگی خواهد داشت و هم گرایی یا روگردانی مردم به میزان کارآمدی دولت ها پیوستی همیشگی دارد.

نخست قاجاریان بودند که بر اساس سنت الیگارشی و غلبه با زور توانستند حکومت را به دست آورند و پیامد آن امنیت پایدار در کشوری برقرار کردند که مناقشات امنیتی فراوانی داشته است، گرچه امنیت به دست آمده مانا نبود و بسیاری از نقاط کشور در این دوره از دست رفت.


برچسب ها: علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشگاه - ایران معاصر - فرهنگ اسلامی - سیره اهل بیت - در ایران - صداقت
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «صداقت و دولت در ایران معاصر» روانه بازار نشر شد

کتاب «صداقت و دولت در ایران معاصر» روانه بازار نشر شد