سامسونگ، گوگل و اپل تعریف خود را از عکس ارائه می دهندبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هر سال شرکت های بزرگ فناوری دوربین گوشی های هوشمند خود را ارتقا می دهند، بااین حال می دانیم که هر شرکت رویه خودش را طی می کند، - در این مطلب به تعریف مدیران ارشد سامسونگ، گوگل و اپل از عکس ها می پردازیم. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هر سال شرکت های بزرگ فناوری دوربین گوشی های هوشمند خود را ارتقا می دهند، بااین حال می دانیم که هر شرکت رویه خودش را طی می کند، لنز های خاصی به کار می گیرد و از نرم افزار ها و ابزار های هوش مصنوعی متفاوتی بهره می برد. اما اگر چند قدم به عقب برگردیم، می توان گفت که جواب این شرکت ها به سؤال اساسی و چه بسا فلسفی عکس چیست؟ ، می تواند دیدگاه آنها درباره مقوله عکاسی و دوربین را در عصر هوش مصنوعی روشن تر کند. در این مطلب به تعریف مدیران ارشد سه شرکت اپل، گوگل و سامسونگ از عکس می پردازیم. باتوجه به اینکه درحال حاضر همه ما می توانیم به ابزار های هوش مصنوعی ویرایش عکس دسترسی داشته باشیم، و هر روزی که می گذرد استفاده از آنها نیز ساده تر می شود، اکنون جواب دادن به سؤال هایی مثل عکس چیست؟ آیا ادیت های هوش مصنوعی، ماهیت عکس را زیر سؤال می برد؟ بیش ازپیش دشوار شده است. برچسب ها: گوشی های هوشمند - شرکت - دوربین گوشی - سامسونگ - مدیران ارشد - شرکت ها - هوش مصنوعی |
آخرین اخبار سرویس: |