مطالب مرتبط:
همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
تجلیل از پیشکسوتان و جوانان عرصه فیلم و عکس حوزه دفاع مقدس اسلامشهر 
مراسم تجلیل از پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس برگزار شد
مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت آغاز شد
آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 13:502024-09-25سياسي

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند


مراسم ملی تجلیل و تکریم پنج هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مراسم ملی تجلیل و تکریم پنج هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

یدالله رحمانی ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه چهارم مهرماه 1403 در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه، مسئولان استان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد، گفت: باعث خوشحالی است که اولین جلسه بعد از معارفه ام به عنوان استاندار، جلسه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است.

وی افزود: باعث افتخار بوده که اولین امضا را هم برای تقدیر از این عزیران انجام دادم که این اتفاق را به فال نیک می گیرم و امیدوارم آرمان های شهدا به من کمک کنند که بتوانم همه تلاشم را با یاری خداوند، همت مردم در جهت تحقق اهداف، برنامه ها، سیاست های دولت و سربلندی این استان بکار گیرم.

رحمانی با اشاره به اینکه اولین روزهای خدمتم در سال 72 را در این استان بودم و مجددا بعد از 30 سال توفیق خدمت به مردم این استان فراهم شده است، اظهار کرد: در پنجمین آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس پنج هزار نفر از رزمندگان دفاع مقدس تجلیل خواهند شد.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - پیشکسوتان دفاع مقدس - استان کهگیلویه و بویراحمد - دفاع مقدس - بویراحمد - کهگیلویه - پیشکسوتان
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند