مطالب مرتبط:
اظهارات جنجالی کاسانو: رونالدو بلد نیست فوتبال بازی کند
احضار مالک باشگاه تراکتور به کمیته اخلاق فدراسیون
احضار مالک باشگاه تراکتور به کمیته اخلاق فدراسیون
واکنش تند کریستیانو رونالدو به اظهارات کاسانو؛ دیگر هیچ وقت به من بی احترامی نکن!
زنوزی، مالک باشگاه تراکتور: تجزیه طلب جد و آبادتان است | ما ثابت شده ایم؛ شما ثابت کنید که بیشتر از ما ایران را دوست دارید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 17:052024-10-12ورزشي

اظهارات جنجالی جواد خیابانی و واکنش کم سابقه مالک تراکتور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ورزش سه، شب گذشته محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، به سکوت نسبتا طولانی خود پایان داد و در حالی که با دوربین باشگاه سرخپوش تبریزی مصاحبه می کرد، به ماجراهای پیش آمده برای علیرضا بیرانوند و همچنین واکنش های مختلف به حکم و مصاحبه او، پاسخ داد و در کنار حمایت از دروازه بان تیمش، حمله تندی را هم به مجری و گزارشگر مشهور صداوسیما، جواد خیابانی نشان داد.

زنوزی که در این مصاحبه در واکنش به آن بخش از رای کمیته تعیین وضعیت که اعلام کرد در صورت عدم پرداخت جریمه 20 میلیاردی بسته شدن پنجره، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایینتر در انتظار خواهد بود، گفت تراکتور در قلب هاست و نابودشدنی نیست ، قسمت دیگری از مصاحبه خود را به پاسخ به جواد خیابانی اختصاص داد.

جواد خیابانی صبح روز دیدار ایران - ازبکستان در شبکه سوم سیما اظهاراتی را به زبان آورد که اگرچه به صورت سوالی مطرح شد، اما اتهامات به خصوص و مهمی را در خود داشت و همچنین شایعه دخالت دولتی برای خودداری از محرومیت علیرضا بیرانوند را مطرح می کرد.

این اظهارات جواد خیابانی است: علیرضا بیرانوند سلام، تو دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران هستی، آیا الان در میدان مسابقه تمرکز داری؟ در باشگاه تراکتور بزرگتر وجود دارد یا ندارد؟ یک کسی به او بگوید که راه را کج می روی.


برچسب ها: جواد خیابانی - خیابانی - مصاحبه - تراکتور - رای کمیته تعیین وضعیت - کمیته تعیین وضعیت - واکنش
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات جنجالی جواد خیابانی و واکنش کم سابقه مالک تراکتور

اظهارات جنجالی جواد خیابانی و واکنش کم سابقه مالک تراکتور