مطالب مرتبط:
بانوان جانباز آینه تمام نمای فداکاری و ایثار هستند
اردوی تیم ملی راگبی بانوان ایران در مشهد
موضع پزشکیان درباره موضوع حجاب: می خواهند ایران را چند پاره کنند / در تلاشیم با اصلاح روند های نادرست و فراهم کردن زمینه برای مشارکت همه اقوام، مذاهب و بانوان در اداره امور کشور بر مشکلات غلبه کنیم
لزوم تلاش مسلمانان در جهت پیشرفت علمی/ لزوم برنامه ریزی برای بانوان جامعه
تقویت روابط ایران با بانک سرمایه گذاری آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1403 ساعت 14:502024-09-26سياسي

تقویت بنیان های خانواده با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است


رشت _ رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ظرفیت های بانوان در بخش های مختلف گفت: تقویت بنیان های خانواده و جامعه با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است.

- رشت _ رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ظرفیت های بانوان در بخش های مختلف گفت: تقویت بنیان های خانواده و جامعه با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد گودرزوند چگینی ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه بانوان مشاغل در شهرداری رشت اظهار کرد: ظرفیت های بانوان در بخش های مختلف قابل توجه است و باید به آن پرداخته شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی برای فعلیت بخشی به قابلیت های بانوان بیان کرد: تعامل، هم اندیشی و هم افزایی برای حل مشکلات بانوان از سوی مسوولان مورد تاکید است.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه بانوان دارای مسوولیت های مهم در خانه، خانواده و جامعه دارد، گفت: تقویت بنیان های خانواده و جامعه با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و اثرگذار مدیریت شهری رشت افزود: انتخاب شهردار جوان، با انگیزه و جهادی برای رشت منجر به تحول چشمگیر در این شهر شده است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی و شهری در رشت بیان کرد: ثبات مدیریت شهری نتایج مثبت و اثرگذ


برچسب ها: بانوان - توانمندسازی بانوان - توانمندسازی - نمایندگان گیلان - مجمع نمایندگان - ظرفیت - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بنیان های خانواده با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است

تقویت بنیان های خانواده با توانمندسازی بانوان امکان پذیر است