مطالب مرتبط:
پیش بینی رگبارهای موقت پاییزه برای بخش هایی از مناطق چهارمحال و بختیاری
رگبار باران برای چهارمحال و بختیاری پیش بینی شد
افزایش 331 درصدی آتش سوزی در جنگل ها و مراتع چهارمحال و بختیاری
کشف 17 تن چوب و زغال قاچاق در چهارمحال و بختیاری
ثبت نزدیک به 2 هزار و 700 مورد حیوان گزیدگی در چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 12:502024-09-28اقتصادي

صنایع دستی چهارمحال و بختیاری شرایط مطلوبی ندارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط نامساعد استان در حوزه صنایع دستی، گفت: متاسفانه توانی برای اتحادیه های صنایع دستی در استان باقی نمانده است.

- شهرکرد-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط نامساعد استان در حوزه صنایع دستی، گفت: متاسفانه توانی برای اتحادیه های صنایع دستی در استان باقی نمانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدکاظم منزوی ظهر امروز شنبه در کارگروه توسعه بخش تعاون چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای مدیران 28 دستگاه اجرایی که وظایفی در سند توسعه بخش تعاون بر عهده آنان گزاشته شده است، ابلاغ زده شود و وظایف آنان را نیز در این ابلاغ تاکید کنید.

وی افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند وظایفی که در سند توسعه بخش تعاون به آنان ابلاغ شده است را راهبری و مدیریت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسئله اتاق تعاون، ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در این اتاق رخ داده است، شأن اتاق با منزلت استان همخوانی ندارد، اتاق تعاون باید پوست اندازی کند و تبدیل به اتاق شود، باید منتظر نسل جدید اتاق باشیم.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - صنایع دستی - هماهنگی امور اقتصادی - سند توسعه بخش تعاون - استاندار چهارمحال - چهارمحال - استان
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی چهارمحال و بختیاری شرایط مطلوبی ندارد

صنایع دستی چهارمحال و بختیاری شرایط مطلوبی ندارد