مطالب مرتبط:
خبر خوش برای دارندگان وسایل نقلیه
زمان سقوط بورس فرا رسیده است؟ بازار سرمایه در دستان دولت
فیلم | بوسه بر دستان مادر
دستگیری سارق مشاعات با 11 فقره سرقت در شهریار
مجوز واردات 2000 خودروی ماموریتی پلیس صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 12:552024-10-19حوادث

دستبند پلیس بر دستان سارق وسایل نقلیه


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو و موتورسیکلت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 7 دستگاه موتورسیکلت و خودوری مسروقه کشف شد.

- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو و موتورسیکلت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 7 دستگاه موتورسیکلت و خودوری مسروقه کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان داشت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت در هفته های اخیر در محدوده شهرری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی گفت: عوامل پلیس آگاهی در پی گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه در ساعات پیک جرایم و سرکشی از پارکینگ ها و توقفگاه ها، در بیست و پنجم مهر ماه امسال موفق به دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار و کشف 2 دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی می شوند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم 32 ساله به هفت فقره جرم مذکور در محدوده شهرستان ری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهم تحویل دادسرای شهرستان ری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقا امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - موتورسیکلت - موتور - فرمانده انتظامی - دستگیری - دستگاه - سارق
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان سارق وسایل نقلیه

دستبند پلیس بر دستان سارق وسایل نقلیه