مطالب مرتبط:
سید حسن خمینی: یحیی سنوار شهید شد و به دیگر رهبران مقاومت پیوست، اما آرمان و مجاهدت بی بدیل او جاوید و پرتکرار خواهد ماند/ بی شک اشغالگری پایان می یابد و اشغالگران به آخر خط خواهند رسید/شهادت حماسی یحیی سنوار، صفحه ای جدید در تاریخ مبارزات ملت فلسطین گشود
جهاد اسلامی:شهادت سنوار نقطه عطف در تاریخ مبارزات فلسطین است
توییت قابل تامل زیبا کلام برای شهادت یحیی سنوار
ویدئویی از یحیی سنوار در واپسین لحظات
توییت قابل تامل زیبا کلام برای شهادت یحیی سنوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 22:002024-10-18سياسي

تاریخ در حال تکرار/یحیی سنوار به فیض رسید


امام جمعه اهل سنت پاوه با اشاره به شهادت یحیی سنوار رهبر مجاهد قهرمان سیاسی حماس گفت: تاریخ در حال تکرار است و والله سنوار هم به فیض رسیده است.

- ماموستا ملاقادر قادری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پروردگار شاهد است که دیشب در یک مقایسه اشک در چشمانم جاری شد؛ آقای یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی حماس روز چهارشنبه شهید و روز پنجشنبه شهادتش اعلام شد.

جمله ای را از امام علی (ع) نقل می کنم که می فرماید: ما شابَ رَأسی مِن سِنینَ تَتابَعَتْ عَلَیَّ و لکِن شَیِّبَتنی الوقایِعُ سفیدی سر و ریش من به خاطر زیادی عمر نیست بلکه حوادث روزگار سر و ریش مرا سفید کرده است.

وی افزود: در خاورمیانه و ممالک عربی و در درون سرزمین های اشغالی و نزدیک به این سرزمین های اشغالی 2 جنبش و حرکت وجود دارند که از فلسطین و قدس و قبله اول مسلمانان دفاع می کنند اولین آن حماس و بعد از آن حزب الله؛ حماس اهل سنت و حزب الله اهل تشیع هستند.

در آن مناطق همیشه جنگ بوده و خانه هایشان ویران شده و عزیزانشان زندانی و شهید شده اند درحالی که شعارشان دفاع از قدس قبله اول مسلمانان بوده است.

امام جمعه اهل سنت پاوه تصریح کرد: دیروز منزل نبودم و به دیدن یکی از ماموستایان روانسر رفته بودم.


برچسب ها: سرزمین های اشغالی - یحیی سنوار - سنوار - ماموستا ملاقادر قادری - رییس دفتر سیاسی حماس - حماس - رییس دفتر سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ در حال تکرار/یحیی سنوار به فیض رسید

تاریخ در حال تکرار/یحیی سنوار به فیض رسید