مطالب مرتبط:
دفاع مقدس تابلوی تمام عیار موفقیت مقاومت در برابر سردمداران ظلم در جهان است
دفاع مقدس الگویی عملی و موفق برای دنیای اسلام است
دفاع مقدس مقاومت را تبدیل به الگویی راهبردی برای جهان اسلام کرد و
دوستی و برادری بین ایران و عراق الگویی برای تقویت همکاری بین کشور های منطقه است
دفاع مقدس الگویی عاشورایی برای محور مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 13:352024-09-24سياسي

ایران الگویی موفق از مقاومت در برابر سردمداران ظلم و ستم است


فرمانده منطقه پدافند هوایی منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ایران اسلامی برای ملت های آزادی خواه الگوی موفق از مقاومت در برابر سردمداران ظلم و ستم شده است.

- تبریز- فرمانده منطقه پدافند هوایی منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ایران اسلامی برای ملت های آزادی خواه الگوی موفق از مقاومت در برابر سردمداران ظلم و ستم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر عباس عظیمی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در یگان پدافندی تبریز، اظهار کرد: دوران هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد که با تکیه بر ایمان، معنویت و باور به وعده های الهی می توان در مقابل پیشرفته ترین تسلیحات و تجهیزات پیروز شد.

وی اظهار کرد: در این دوران مردم ایران اسلامی با اراده و عزمی راسخ و دلاوری جوانان خود در برابر نظام سلطه ایستادگی کرد و اجازه ندادند یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمن اهریمن بیفتد.

امیر عظیمی با اشاره به پیشرفت های بی نظیر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف طی سال های پس از دفاع مقدس، یادآور شد: امروز ایران اسلامی برای ملت های استقلال طلب و آزادی خواه یک الگوی موفق از مقاومت در برابر سردمداران ظلم و ستم شده است که دستاوردهای بس بزرگ به شمار می رود.


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی ایران - ایران اسلامی - ارتش جمهوری اسلامی - اسلامی - ایران - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ایران الگویی موفق از مقاومت در برابر سردمداران ظلم و ستم است

ایران الگویی موفق از مقاومت در برابر سردمداران ظلم و ستم است