مطالب مرتبط:
آواز خواندن امین الله رشیدی 97 ساله در بستر بیماری + فیلم حیرت انگیز
سپاه برای پیشرفت استان و خدمت به مردم کنار دولت است
قدیمی ترین رودخانه دنیا کجاست؟ رودی با قدمت میلیون ها سال (+عکس)
قاب هایی از حضور سردار قاآنی در میان مردم+ تصاویر
افسردگی فصلی پاییزی و راه های درمان آن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 10:002024-10-16اجتماعي

مردم از قرارگیری در بستر رودخانه های فصلی پرهیز کنند


در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رگبار باران پیش بینی می شود که ضرورت دارد مردم از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در بستر رودخانه ها پرهیز کنند.

- بندرعباس- کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رگبار باران پیش بینی می شود که ضرورت دارد مردم از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در بستر رودخانه ها پرهیز کنند.

به گزارش، مرضیه سی سی پور اظهار کرد: امروز وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب شرقی در محدوده دریای عمان تا شرق تنگه هرمز پیش بینی می شود و دریا در این مناطق نسبتاً مواج است.

وی افزود: بیشینه سرعت باد در این نواحی تا 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از 150 سانتیمتر می رسد که توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد در این مناطق دریایی خودداری کنند و از رفت و آمد کشتی های تجاری به نواحی فراساحلی دریای عمان و کشور عمان نیز اجتناب شود و تمهیدات لازم در بنادر شرقی استان صورت پذیرد.

سی سی پور گفت: در برخی نقاط دریای عمان و ارتفاعات شرقی استان نیز بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش و گذر ابر و وقوع رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود که توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی خودداری شود.


برچسب ها: کارشناس هواشناسی هرمزگان - بستر رودخانه - هواشناسی هرمزگان - کارشناس هواشناسی - رودخانه ها - پیش بینی - رگبار باران
آخرین اخبار سرویس:

مردم از قرارگیری در بستر رودخانه های فصلی پرهیز کنند

مردم از قرارگیری در بستر رودخانه های فصلی پرهیز کنند