مطالب مرتبط:
جبهه مقاومت با قدرت در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی گام برمی دارد
جبهه مقاومت با شهادت بزرگانش تقویت می شود
جبهه مقاومت باقدرت درمسیرنابودی رژیم غاصب صهیونیستی گام برمی دارد
پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سید حسن نصرالله: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت/ ضربات جبهه ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده تر خواهد شد
پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت | ضربات جبهه ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده تر خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 07:402024-09-29سياسي

جبهه مقاومت با شهادت بزرگانش برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم تر می شود


جبهه مقاومت با شهادت بزرگانش توسط رژیم خونخوار صهیونیستی نه تنها دچار ضعف نمی شود بلکه برای نابودی نهایی رژیم صهیونیستی مصمم تر و محکمتر می شود.

- جبهه مقاومت با شهادت بزرگانش برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم تر می شود ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: جبهه مقاومت با شهادت بزرگانش توسط رژیم خونخوار صهیونیستی نه تنها دچار ضعف نمی شود بلکه برای نابودی نهایی رژیم صهیونیستی مصمم تر و محکمتر می شود.

سرهنگ طیب فریادرس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: دفاع و حفاظت از اسلام ناب محمدی آنقدر با اهمیت است که شخصیتی همچون امام حسین(ع) برای آن به مسلخ می رود و امروز نیز آرزوی پیروان مکتب حسینی، شهادت در راه اسلام است.

وی بیان کرد: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی از درک حقایق معنوی عاجزند و با محاسبات مادی خود فکر می کنند با ترور و کشتار می توانند مکتب رهایی بخش حسینی را متوقف کنند.

فریادرس با اشاره به اینکه سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله بهترین عطیه الهی یعنی شهادت را به پاس همه مجاهدت هایش از خداوند متعال دریافت کرد، ادامه داد: مکتب اسلام ناب محمدی و نهضت شورانگیز حسینی با ترور فیزیکی افراد نه تنها از بین نمی رود بلکه با توانی مضاعف در برابر ظالمان جهان می ایستد.


برچسب ها: صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - جبهه مقاومت - نابودی رژیم صهیونیستی - رژیم - شهادت - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت با شهادت بزرگانش برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم تر می شود

جبهه مقاومت با شهادت بزرگانش برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم تر می شود