مطالب مرتبط:
فرماندار ماهشهر خواستار توقف طرح احداث پالایشگاه گاز جدید در این شهرستان شد
لزوم توقف طرح ساخت پالایشگاه جدید گاز در بندر ماهشهر
آیا می دانستید مسعود پزشکیان و مسعود بارزانی هر دو متولد یک شهر هستند؟
بساط دستفروشی از حریم تئاتر شهر جمع شد
بساط دستفروشی از حریم تئاتر شهر جمع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 08:102024-09-24اجتماعي

آیا پالایشگاه جدید گاز ماهشهر در حریم شهر ساخته می شود؟


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به مطرح شدن نگرانی شهروندان از ساخت پالایشگاه گاز در نزدیکی یک منطقه مسکونی در حریم شهر ماهشهر گفت: - آیا پالایشگاه جدید گاز ماهشهر در حریم شهر ساخته می شود؟ ایسنا/خوزستان معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به مطرح شدن نگرانی شهروندان از ساخت پالایشگاه گاز در نزدیکی یک منطقه مسکونی در حریم شهر ماهشهر گفت: با توجه به نگرانی پیش آمده و گذشت زمان از ارزیابی و صدور مجوز زیست محیطی، باز هم بررسی گزارش ارزیابی و مجوز پالایشگاه جدید ماهشهر در حال انجام است و نتیجه آن تا دو سه روز آینده مشخص می شود.

فرهاد قلی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص طرح احداث پالایشگاه جدید گاز در ماهشهر اظهار کرد: ارزیابی زیست محیطی این طرح انجام شده و از سال 1390 مجوز زیست محیطی را دریافت کرده و حتی مصوبه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک را هم اخذ کرده است.

وی با اشاره به نگرانی مردم و فرمانداری بندر ماهشهر نسبت به ساخت این پالایشگاه افزود: با توجه به نگرانی پیش آمده و گذشت زمان از ارزیابی و صدور مجوز زیست محیطی، باز هم بررسی گزارش ارزیابی و مجوز پالایشگاه جدید ماهشهر در حال انجام است و نتیجه آن تا دو سه روز آینده مشخص می شود.


برچسب ها: پالایشگاه - اداره کل حفاظت محیط زیست - معاون محیط زیست انسانی - ماهشهر - محیط زیست - زیست محیطی - معاون محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

آیا پالایشگاه جدید گاز ماهشهر در حریم شهر ساخته می شود؟

آیا پالایشگاه جدید گاز ماهشهر در حریم شهر ساخته می شود؟