مطالب مرتبط:
نامه فرزند امام خمینی (ره) به رهبر معظم انقلاب/ دکتر زهرا مصطفوی: امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرتعالی پس از ارتحال امام امت، یک درخت تنومند و تفکر شکست ناپذیر است
اخبار سیاسی 12مهر؛ رهبر انقلاب؛ امام جمعه این هفته تهران/ شهادت مستشار نظامی ایران
تمهیدات ترافیکی برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب
تمهیدات ترافیکی نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اعلام شد + فیلم
اعلام تمهیدات ترافیکی برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 17:402024-10-03سياسي

نامه فرزند امام خمینی (ره) به رهبر معظم انقلاب


فرزند امام راحل در نامه ای به رهبری انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت عالی پس از ارتحال امام امت، یک درخت تنومند و تفکر شکست ناپذیر است.

- فرزند امام راحل در نامه ای به رهبری انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت عالی پس از ارتحال امام امت، یک درخت تنومند و تفکر شکست ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه زهرا مصطفوی به حضرت آیت الله خامنه ای رهبری انقلاب اسلامی به شرح زیر است: محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله) رهبر معظم انقلاب اسلامی سلام علیکم ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت عبد صالح خدا، فرمانده شجاع جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله، نکاتی به ذهنم رسید تا با معظم له در این شرایط حساس و تاریخی از عمر انقلاب اسلامی ایران در میان بگذارم.

مستحضرید که ما از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تا به امروز، شاهد فراز و فرودها و شهادت چهره ها و فقدان شخصیت های بزرگ و اندیشمند متعددی بوده ایم که هر یک در نوع خود می توانستند جامعه ای را رهبری نمایند.

شخصیت هایی همچون شهیدان آیات مطهری، دکتر بهشتی، دکتر باهنر و شهید رجایی و شهید دکتر مفتح که اینجانب از نزدیک شاهد ترور این شخصیت اندیشمند و فرهیخته انقلاب در محوطه دانشکده الهیات دان


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - انقلاب - اسلامی - سلام - رهبر - رهبر معظم انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

نامه فرزند امام خمینی (ره) به رهبر معظم انقلاب

نامه فرزند امام خمینی (ره) به رهبر معظم انقلاب