مطالب مرتبط:
رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه «حرم آباد» نهاوند
رفع تصرف بخشی از حریم رودخانه نهاوند
رفع تصرف 12 هکتار از زمین های ملی در حاجی آباد
12 هکتار از اراضی ملی در شهرستان حاجی آباد رفع تصرف شد
12 هکتار از اراضی ملی در شهرستان حاجی آباد رفع تصرف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 09:402024-10-19سياسي

بخشی از حریم رودخانه نهاوند رفع تصرف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی فلک دین روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزاد سازی حریم رودخانه در منطقه ده سرخ با اخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و با استناد به تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب در معیت مامورین .

- مدیرمنابع آب نهاوند از رفع تصرف مساحتی در حدود 2 هزار مترمربع از اراضی بستر و حریم رودخانه حرم آباد در منطقه ده سرخه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی فلک دین روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزاد سازی حریم رودخانه در منطقه ده سرخ با اخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و با استناد به تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب در معیت مامورین نیروی انتظامی منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه طی این عملیات دیوارکشی و درختان کاشته شده در بستر رودخانه رفع تصرف شد افزود: این عملیات در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آب های سطحی و جلوگیری از هر گونه تصرف در بستر و حریم رودخانه ها که جزو اموال ملی و عمومی محسوب می شود و همچنین افزایش میزان آبگذری رودخانه به ویژه در فصول پر بارش سال انجام شد.

مدیر منابع آب شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه گروه گشت و بازرسی این مدیریت به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض شناسایی هر


برچسب ها: حریم رودخانه - دادستان عمومی و انقلاب - رودخانه - شهرستان نهاوند - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - توزیع عادلانه
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از حریم رودخانه نهاوند رفع تصرف شد

بخشی از حریم رودخانه نهاوند رفع تصرف شد