مطالب مرتبط:
یوسی ملمن، روزنامه نگار هاآرتص: حمله برنامه ریزی شده اسراییل به ایران دوباره به تعویق خواهد افتاد تا سامانه های دفاع هوایی Thaad به اسراییل برسند؛ واشنگتن با ارسال این سامانه ها موافقت نمی کرد، مگر اینکه اسراییل متعهد می شد به تأسیسات هسته ای و نفتی ایران حمله نکند / یدیعوت آحا
ویژه برنامه های «همسایه» و «ملیکه ایران» میهمان رسانه ملی می شود
تهران، پایتخت طلاق ایران است!
پایتخت طلاق ایران این شهر شد
فعالان صنعت فلزات روسیه با فرصت های تجارت آزاد با ایران آشنا شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 11:102024-10-14اقتصادي

تقویت صنعت گردشگری در پایتخت گل ایران نیازمند برنامه ریزی است


تقویت صنعت گردشگری در پایتخت گل و گیاه ایران در راستای جذب سرمایه گذار نیازمند برنامه ریزی است.

- محلات- فرماندار محلات گفت: تقویت صنعت گردشگری در پایتخت گل و گیاه ایران در راستای جذب سرمایه گذار نیازمند برنامه ریزی است.

مهدی ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: صنعت گردشگری شهرستان محلات از ویژگی های بالقوه بسیاری برخوردار است که بازنگری در تأمین زیرساخت های گردشگری این شهرستان امری ضروری است.

وی گفت: با توجه به واقع شدن محلات در مجاورت کلان شهرهایی از جمله تهران، اصفهان و قم، شاهد ورود مسافران بسیاری به این منطقه هستیم همچنین درختان چنار کهنسال، پارک سرچشمه، چشمه آبگرم زیبایی های منحصر به فردی را فراهم آورده که باعث جذب مسافران بسیاری در ایام تعطیلات می شود.

گلخانه های سنتی و مدرن شمار گردشگران را افزایش داده است فرماندار محلات با بیان اینکه هدف کنونی اکثر گلخانه داران محلات تجاری و اقتصادی است، افزود: به دلیل وجود گلخانه هایی چون واحدهای پرورش تخصصی رز، گل های شاخه بریده و گلخانه های سنتی و مدرن، در این شهرستان زمینه جذب گردشگران فراهم شده است که این ظرفیت باید تقویت شود.

ترکیان، بلوار آیت الله غفاری را یکی از معابر اصلی تولید و عرضه گل دانست و تصریح کرد: بخشی از این بلوار 2 بانده شده و در صورت موافقت کمیت


برچسب ها: صنعت گردشگری - گردشگری - برنامه ریزی - جذب سرمایه گذار - فرماندار محلات - محلات - سرمایه گذار
آخرین اخبار سرویس:

تقویت صنعت گردشگری در پایتخت گل ایران نیازمند برنامه ریزی است

تقویت صنعت گردشگری در پایتخت گل ایران نیازمند برنامه ریزی است