مطالب مرتبط:
آموزش و ارزیابی عملکرد در ارتقاء بهره وری و توسعه مهارت نقش تعیین کننده دارد
وصول 4192 شکایت و گزارش فساد به سامانه سازمان بازرسی استان مرکزی
بارندگی در انتظار این 5 استان ! + جزییات هواشناسی کشور
بارندگی در انتظار این 5 استان ! + جزییات هواشناسی کشور
گزارش هواشناسی کل کشور / موج بارزش و رگبار در راه این استان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 14:152024-10-10اقتصادي

صعود 26 پله ای سازمان مدیریت استان در ارزیابی عملکرد کشور


یاسوج_ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از صعود 26 پله ای این سازمان در ارزیابی عملکرد کشور خبر داد.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ صعود 26 پله ای سازمان مدیریت استان در ارزیابی عملکرد کشور یاسوج_ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از صعود 26 پله ای این سازمان در ارزیابی عملکرد کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شاهینی افزود: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور، کهگیلویه و بویراحمد در بین استان های کشور موفق به کسب رتبه سوم در اجرای ارزیابی عملکرد سازمانی شد.

وی با اشاره به انجام هرساله این ارزیابی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: هدف اساسی، ارتقا عملکرد سالانه سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها مطابق با اهداف و برنامه های توسعه نظام اداری است که در ارزیابی اخیر و بررسی شاخص های عملکرد سال 1402، استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب رتبه سوم در کلیه ابعاد و فعالیت های سازمان شامل 12 محور و 91 شاخص در بین 31 استان کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مشخص شدن نقاط قوت و ضعف را یکی از اساسی ترین اهداف ارزیابی عملکرد دانست و افزود: در این طرح جزییات ارزیابی با ریز شاخص های هر بخش ارائه شده است که هر استان را قادر می سازد جه


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - کهگیلویه و بویراحمد - ارزیابی عملکرد - سازمان - سازمان مدیریت - رییس سازمان مدیریت - ارزیابی
آخرین اخبار سرویس:

صعود 26 پله ای سازمان مدیریت استان در ارزیابی عملکرد کشور

صعود 26 پله ای سازمان مدیریت استان در ارزیابی عملکرد کشور