مطالب مرتبط:
امام جمعه کاشان: جایگاه معلمی و تعلیم و تربیت در ردیف جایگاه شهداست
حکمت و معادگرایی در تعلیم و تربیت/ مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)؛ پلی میان نظریه و عمل در علوم انسانی
خانواده محلی برای تربیت و آماده سازی فرزندان برای روبرو شدن با چالش های زندگی باشد
ابراهیم فیاض: گروهی هنوز نتوانسته اند نتیجه انتخابات را هضم کنند/ ساختار نظام باید راهی برای کنترل این گروه داشته باشد/ تلاش های بی شائبه و پررنگ تندروها جهت تخریب دولت پزشکیان به جایی نخواهند برد؛ چاره ای جز حاشینه نشینی نخواهند داشت
شهید سلیمانی و سید حسن نصرالله تربیت یافته مکتب حسینی هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 11:202024-10-15اجتماعي

ضعف در نظام تعلیم و تربیت پذیرفتنی نیست


استاندار فارس با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در اعتلای کشور تأکید کرد: هر گونه ضعف و کوتاهی در این نظام پذیرفتنی نیست.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در اعتلای کشور تأکید کرد: هر گونه ضعف و کوتاهی در این نظام پذیرفتنی نیست.

حسینعلی امیری امروز، 24 مهرماه در دیدار با مدیران کل و روسای دستگاه های اجتماعی، فرهنگی، حمایتی، ورزشی، هنری و آموزشی فارس گفت: رکن رکین هرجامعه ای نظام تعلیم و تربیت است، پس وجود هرگونه ضعف و کوتاهی در این حوزه به ویژه آموزش و پرورش به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی افزود: خدمت رسانی به خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مدافعان امنیت نظام و کشور بر همه مسئولان کشور نه یک وظیفه اداری بلکه یک وظیفه اسلامی انسانی است.

امیری خطاب به مسئولان دستگاه های حمایتی استان، اظهار کرد: یکی از توصیه های ویژه رییس جمهور به بنده پس از جلسه هیات دولت این بوده که در استان به مددجویان به ویژه به بانوان سرپرست خانواده باید توجه شود.

وی بر ضرورت توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: هیچ منطقی وجود ندارد که منابع کشور زیر فشارهای سیاسی به صورت ناعادلانه توزیع شود.


برچسب ها: پذیرفتنی نیست - تعلیم و تربیت - نظام - استاندار فارس - تربیت - تعلیم - کشور
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در نظام تعلیم و تربیت پذیرفتنی نیست

ضعف در نظام تعلیم و تربیت پذیرفتنی نیست