مطالب مرتبط:
مشاوران املاک و نقل و انتقالات اسناد غیر رسمی در کشور ساماندهی می شوند
پیشرفت قابل توجه در صدور اسناد مالکیتی املاک دولتی در یزد
مشاوران املاک در کردستان به سامانه ثبت رسمی اموال غیرمنقول متصل شوند
40 درصد مشاورین املاک استان یزد به سامانه کاتب متصل شده اند
اسناد مالکیت ایران بر جزایر سه گانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 18:152024-10-17سياسي

مشاورین املاک و نقل و انتقالات اسناد غیر رسمی ساماندهی می شوند


معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه مشاورین املاک و نقل و انتقالات اسناد غیر رسمی در کشور ساماندهی می شوند، - معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: مشاورین املاک و نقل و انتقالات اسناد غیر رسمی ساماندهی می شوند معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه مشاورین املاک و نقل و انتقالات اسناد غیر رسمی در کشور ساماندهی می شوند، گفت: برای ساماندهی اسناد غیررسمی اموال غیرمنقول، قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفدر کشاورز در همایش تبیین تکالیف دستگاه های اجرای در خصوص قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول که با حضور نمایندگانی از دستگاه های اجرایی برگزار شد، گفت: قانون ثبتی جدید که با هدف رسمی کردن اسناد عادی وضع شده است علاوه بر مواد فوق، در فرایند صدور و تنظیم اسناد حائز اهمیت است.

کشاورز عنوان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک، ابتدا تلاش کرد با حدنگاری اراضی کشاورزی و ملی اقداماتی در این مسیر انجام دهد، اما نقل و انتقالات عادی و املاک فاقد سند چالشی مهم در این مسیر بود.


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - نقل و انتقالات - مشاورین املاک - املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - اسناد
آخرین اخبار سرویس:

مشاورین املاک و نقل و انتقالات اسناد غیر رسمی ساماندهی می شوند

مشاورین املاک و نقل و انتقالات اسناد غیر رسمی ساماندهی می شوند