مطالب مرتبط:
تدوین 280 برنامه برای هفته ملی کودک در قزوین
هم دردی با کودکان غزه از برنامه های محوری هفته ملی کودک است
اجرای 64 برنامه همزمان با هفته فراجا در تربت حیدریه
اجرای بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته فراجا در تربت جام
برگزاری آیین های نکوداشت هفته ملی کودک در آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 14:352024-10-03اجتماعي

اجرای بیش از 280 برنامه متنوع در هفته ملی کودک


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای برنامه های متنوع با شعار «برای کودکان، برای آینده» در هفته ملی کودک امسال خبر داد.

- قزوین- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای برنامه های متنوع با شعار برای کودکان، برای آینده در هفته ملی کودک امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعلی اکبر موسوی با اشاره به فرارسیدن هفته ملی کودک اظهار کرد: زمینه سازی برای توجه بیشتر جامعه به اهمیت دوران کودکی، ویژگی ها، نیازها، خواسته ها و حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنان، جلب مشارکت مسئولان و دیگر دستگاه ها در راستای ارتقای جایگاه کودکان و نوجوانان، ایجاد نشاط آفرینی و امیدبخشی به نسل آینده و برخورداری شمار بیشتری از مخاطبان از ظرفیت های کانون از جمله اهداف برنامه های امسال کانون استان قزوین در هفته ملی کودک محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ملی کودک تاکید کرد: هر اقدامی برای کودکان در واقع قدمی رو به جلو برای ساختن آینده ای بهتر برای ایران اسلامی است.

موسوی از برگزاری دومین جشن بزرگ پرواز بادبادک ها به عنوان یکی از برنامه های پیش بینی شده کانون برای هفته ملی کودک نام برد و ادامه داد: این برنامه در تاریخ بیستم مهرماه ساعت 15 در محوطه چمن منطقه گردشگری باراجین واقع در


برچسب ها: هفته ملی کودک - کودکان و نوجوانان - کودک - مدیرکل کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - کودکان - استان قزوین
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 280 برنامه متنوع در هفته ملی کودک

اجرای بیش از 280 برنامه متنوع در هفته ملی کودک