مطالب مرتبط:
فوت ناگهانی یک دانش آموز مینودشتی در مدرسه
مرگ ناگهانی دانش آموز مینودشتی حین بازی در حیاط مدرسه/ علت چه بود؟
فوت ناگهانی دانش آموز مینودشتی در حیاط مدرسه
ماجرای فوت دانش آموز مینودشتی در مدرسه چه بود؟
فوت ناگهانی دانش آموز مینودشتی در حیاط مدرسه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 13:352024-10-03اجتماعي

دانش آموز مینودشتی در مدرسه جان باخت/ خفگی یا ایست قلبی؟


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: بر اساس گزارش واصله از آموزش و پرورش شهرستان مینودشت، - بر اثر یک حادثه در دبیرستان پسرانه ای در مینودشت در شرق استان گلستان یک دانش آموز پایه یازدهم جان خود را از دست داد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: بر اساس گزارش واصله از آموزش و پرورش شهرستان مینودشت، روز گذشته در یکی از مدارس این شهرستان یکی از دانش آموزان پایه یازدهم دچار سانحه می شود.

عباس توسن افزود: پس از این حادثه، مدیران و معاونین مدرسه با مرکز فوریت های پزشکی تماس برقرار کرده و آمبولانس اورژانس دانش آموز را به بیمارستان فاطمه الزهرای شهرستان مینودشت منتقل می کند.

وی گفت بر اساس آنچه که از فیلم حادثه استنباط می شود آن است که گویا دو دانش آموز در حال بازی در زنگ تفریح بودند که پس از کشمکشی کودکانه بین این دو دانش آموز، یکی از آنها نقش بر زمین می شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: دانش آموزی که در این حادثه حضور داشت در حال حاضر تحت نظر است و کمیته ویژه تحت نظارت مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان موضوع را پیگیری می کند.


برچسب ها: آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان گلستان - شهرستان مینودشت - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - مینودشت - استان گلستان
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز مینودشتی در مدرسه جان باخت/ خفگی یا ایست قلبی؟

دانش آموز مینودشتی در مدرسه جان باخت/ خفگی یا ایست قلبی؟