مطالب مرتبط:
تصاویر ماهواره‌ای پایگاه «نواتیم» بعد از عملیات «وعده صادق 2»
تحلیل تحلیلگر سابق سی آی اِی از عملیات وعده صادق
اجتماع مردم مشهد در حمایت از عملیات وعده صادق 2
امام جمعه مشهد: دشمن ما از رنگ خون می ترسد/ عملیات وعده صادق 2 اعلام جنگ با استکبار جهانی بود/ همه جنگ های رژیم اسراییل با شیطنت و حمایت آمریکا انجام می شود
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: تعداد موشک های شلیک شده در عملیات وعده صادق 2 کمتر بود، اما تأثیر آن بیشتر بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 11:152024-10-05بين الملل

تصاویر ماهواره ای پایگاه «نواتیم» بعد از عملیات «وعده صادق 2»


یک شبکه رادیویی آمریکایی به استناد تصاویر ماهواره ای، 30 نقطه اصابت موشک های ایرانی به پایگاه های رژیم صهیونیستی را در عملیات «وعده صادق 2» شناسایی کرد.

- تصاویر ماهواره ای پایگاه نواتیم بعد از عملیات وعده صادق 2 یک شبکه رادیویی آمریکایی به استناد تصاویر ماهواره ای، 30 نقطه اصابت موشک های ایرانی به پایگاه های رژیم صهیونیستی را در عملیات وعده صادق 2 شناسایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه رادیویی ان پی آر/NPR آمریکا در گزارشی با انتشار تصاویر ماهواره ای، از 30 نقطه اصابت موشک های ایران به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق 2 پرده برداشت.

شرکت تصویربرداری پلِنت لبز مستقر در سان فرانسیسکو پس از عملیات ایران، تصاویری را منتشر کرد که خسارت های واردشده به آشیانه جنگنده ها، ساختمان ها، جاده های مواصلاتی فرودگاه و همچنین ایجاد یک گودال روی یکی از باندهای پایگاه هوایی نواتیم را نشان می دهد.

این رسانه در گزارش خود نوشته است که گرچه اسراییل و آمریکا تلاش کرده اند تا این حمله و آثار آن را کمرنگ جلوه دهند اما تصاویر از اصابت چندین موشک به پایگاه نواتیم حکایت دارد.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اندکی پس از اصابت موشک ها (!) مدعی شد که حمله شکست خورده و بی اثر بوده است! همچنین پیتر لِرنر، یکی از سخنگویان ارتش رژیم


برچسب ها: تصاویر ماهواره ای - رژیم صهیونیستی - تصاویر - عملیات - ماهواره - پایگاه - موشک های ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر ماهواره ای پایگاه «نواتیم» بعد از عملیات «وعده صادق 2»

تصاویر ماهواره ای پایگاه «نواتیم» بعد از عملیات «وعده صادق 2»