مطالب مرتبط:
ماجرای مواجهه آیت الله منتظری با نخست وزیر شاه در نجف آباد
تاکید نخست وزیر مالزی بر وحدت کشورهای اسلامی
عراقچی: پیام سفرم به دمشق و بیروت این است که ایران همچنان تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند / هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی واکنش مشابه و حتی قوی تر را به همراه خواهد داشت؛ آن ها می توانند ما را بیازمایند
خروج به موقع گندوز مانع از گلزنی چادرملو شد
جزییات جدیدی از سرنوشت صفی الدین؛ پهپاد های اسراییلی مانع امدادگران به صفی الدین می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 12:302024-10-06بين الملل

نخست وزیر اسلواکی: هیچ کس نمی تواند مانع سفرم به مسکو شود


نخست وزیر اسلواکی که چندی پیش هدف ترور نافرجام قرار گرفت، گفت که احتمالا برای حضور در هشتادمین سالروز شکست آلمان نازی، به مسکو سفر خواهد کرد.

- نخست وزیر اسلواکی: هیچ کس نمی تواند مانع سفرم به مسکو شود نخست وزیر اسلواکی که چندی پیش هدف ترور نافرجام قرار گرفت، گفت که احتمالا برای حضور در هشتادمین سالروز شکست آلمان نازی، به مسکو سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رابرت فیکو، نخست وزیر اسلواکی با اشاره به تمایلش برای سفر به مسکو در هشتادمین سالروز شکست آلمان نازی، گفت که هیچ کس نمی تواند مانع او شود.

فیکو درباره حضور احتمالی در این مراسم گفت: وقتی که هشتادمین سالروز پایان جنگ جهانی دوم فرا برسد، چه کسی می تواند مانع سفرم به مسکو و حضور در مراسمی صلح آمیز بشود؟ فکر می کنم که به مسکو خواهم رفت.

چرا نروم؟ چنین مراسمی هیچ ارتباطی با جنگ جاری در اوکراین ندارد.

وی با اشاره آشکار به آزادسازی اسلواکی از اشغال نازی ها به دست ارتش شوروی سابق در بهار 1945، افزود: به هیچ کس اجازه نخواهم داد که فراموش کند آزادی از شرق می آید.

فیکو به شرایط کنونی اوکراین نیز اشاره کرد و گفت به تازگی به مقامات کی یف گفته است که درک نمی کند چرا آنها همچنان به جنگ با روسیه ادامه می دهند؟! فیکو پس از بازگشت به قدرت در سال 2023، از انتقال تسلیح


برچسب ها: نخست وزیر اسلواکی - نخست وزیر - اسلواکی - مسکو - سالروز - نخست - وزیر
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر اسلواکی: هیچ کس نمی تواند مانع سفرم به مسکو شود

نخست وزیر اسلواکی: هیچ کس نمی تواند مانع سفرم به مسکو شود